انصارالله: جنایت تازه بیروت را محکوم می‌کنیم/ آمریکا دست از پوشش اسرائیل بردارد

خبرگزاری ایسنا جمعه 30 شهریور 1403 - 19:29
جنبش انصارالله یمن جنایت تازه رژیم صهیونیستی در ضاحیه جنوبی بیروت را که چندین شهید و زخمی بر جای گذاشته است، به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، «محمد عبدالسلام» سخنگوی نبش انصارالله یمن در سخنانی در این باره تاکید کرد: ما حمله تجاوزکارانه اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت را به شدت محکوم و بار دیگر بر حمایت یمن از لبنان و مقاومت اسلامی دلیرانه آن در برابر این استکبار اسرائیل که هیچ محدودیتی را نمی‌شناسد، اعلام می‌کنیم.

طبق گزارش شبکه المسیره، محمد عبدالسلام اظهار کرد: ما ادامه سرپوش گذاشتن آمریکا بر جنایات رژیم تروریستی خود تحت شعارهای امنیت و ثبات مردم منطقه را محکوم می‌کنیم.

وی ادامه داد: حمله جدید به ضاحیه جنوبی بیروت که پس از کشتار خونین پیجرها رخ داد، باید مردم منطقه را به عمل کردن به مسئولیت‌هایشان مجاب کند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که ارتش رژیم صهیونیستی به وسیله یک جنگنده اف-۳۵ یک ساختمان را در ضاحیه جنوبی بیروت هدف قرار داد.

وزارت بهداشت لبنان در این باره اعلام کرد: بر اثر حمله هوایی اسرائیل به بیروت تا بدین لحظه ۹ نفر شهید و ۵۹ نفر مجروح شدند.

این وزارتخانه اعلام کرد که حال هشت تن از مجروحان وخیم است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.