توسعه پروازهای سیرجان یک نیاز ضروری است

خبرگزاری مهر جمعه 30 شهریور 1403 - 20:01
کرمان_ امام جمعه سیرجان گفت:توسعه پروازهای شهرستان سیرجان یک نیاز ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس مسلمی زاده، عصر جمعه در بازدید از باند فرودگاه سیرجان که با حضور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان صورت گرفت بهسازی سطوح پروازی این فرودگاه را کاری بسیار موفقیت آمیز عنوان کرد و گفت: خوب است که عملیات عمرانی باند فرودگاه سیرجان در کمترین زمان ممکن به پایان رسید و مردم می‌توانند از خدمات فرودگاه در شهر خود استفاده نمایند.

وی افزود: با توجه به تقاضای بالای پروازها در شهر سیرجان، توسعه این پروازها یک نیاز ضروری برای شهرستان به حساب می‌آید و تنها نباید به پرواز سیرجان - تهران بسنده کرد.

گفتنی است پروژه بهسازی سطوح پرواز فرودگاه شهدای سیرجان که از سال گذشته شروع شده بود در شهریورماه جاری با صرف اعتباری بالغ بر ۲ هزار و۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به اتمام رسید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.