آقای نکونام چه خبر از بهترین خط دفاع فصل قبل؟

خبرورزشی جمعه 30 شهریور 1403 - 20:20
خط دفاعی استقلال با وجود تقویت در تابستان، نشانه‌ای از آن دژ مستحکم فصل قبل ندارد.

به گزارش خبرورزشی، استقلال درحالی در قائمشهر به نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۲ بر ۲ نرسید که نمایش خط دفاعی این تیم به معنای واقعی کلمه اسفناک بود. هرچند خط دفاعی نساجی هم چندان موفق نشان نداد اما مساله اینجا بود که مهاجمان نساجی در نیمه نخست هم بارها به دروازه استقلال رسیدند و موقعیت‌های خطرناکی به وجود آوردند که دست آخر با پنالتی کوین یامگا با برد به رختکن رفتند.

در نیمه دوم اما جز گل دوم و ضربه آزاد خطرناک منتظر محمد در دقایق پایانی، نساجی توپ خاصی روی دروازه سید حسین حسینی نیاورد اما خب توانست به گل برسد. نکته اینجاست که استقلال با دریافت دو گل در قائمشهر، ششمین گل فصل را دریافت کرد؛ آن هم در چهارمین بازی... یعنی تیمی که فصل گذشته بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار داشت و با تکیه بر آن تا روز آخر هم در کورس قهرمانی حضور داشت، امسال در این زمینه کاملا آشفته و بهم ریخته عمل می‌کند. جالب است بدانید نساجی تا پیش از این بازی، در ۴ مسابقه قبلی‌اش تنها یک گل به ثمر رسانده بود اما اوضاع مدافعان تیم جواد نکونام به قدری عجیب است که در یک بازی دو گل از این تیم دریافت کردند!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.