رژیم صهیونیستی می‌خواهد لبنان را به جنگ فراگیر بکشاند

خبرگزاری مهر جمعه 30 شهریور 1403 - 20:20
جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن محکومیت جنایت صهیونیست‌ها در ضاحیه بیروت تاکید کرد که این رژیم می‌خواهد لبنان را به جنگ فراگیر یا تسلیم شدن در برابر شروط خود بکشاند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت و هدف قرار دادن مناطق مسکونی را با شدیدترین عبارات محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: کابینه دشمن صهیونیستی همچنان به جنایت‌های خود برای کشاندن لبنان به جنگ فراگیر یا تحمیل شرایط خود بر این کشور که اولین آنها توقف پشتیبانی از نوار غزه است، ادامه می‌دهد.

رژیم صهیونیستی عصر امروز حمله موشکی را در ضاحیه جنوبی بیروت انجام داد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی ادعا کردند که هدف حمله به ضاحیه بیروت ابراهیم عقیل فرمانده نیروهای ویژه و فرماندهان ارشد نیروی رضوان بوده است.

وزارت بهداشت لبنان تا این لحظه از شهادت ۱۲ نفر و جراحت ۶۶ نفر در این حمله خبر داده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.