نکونام: نفهمیدیم چطورگل خوردیم/سومین بازی است که بدشانسی می‌آوریم

خبرگزاری مهر جمعه 30 شهریور 1403 - 20:41
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به این که تیمش برای سومین بازی است که در این فصل بدشانسی می آورد گفت: موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آنها برای پیروزی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام پس از تساوی دو به دو تیمش در هفته پنجم لیگ برتر برابر نساجی گفت: هرچند بارندگی به ضرر تیم ما شد اما بازی با کیفیتی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در این دیدار توانستیم مالکانه بازی کرده و هم موقعیت ایجاد کنیم. این سومین مسابقه‌ای است که در آن بدشانسی می‌آوریم و ضربات‌مان تبدیل به گل نمی‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: در نیمه اول نفهمیدیم چطور گل خوردیم، چون تیم ما در موقعیت گل بود. ما روی بی‌احتیاطی گل دریافت کردیم و به رختکن رفتیم. خوشبختانه در نیمه دوم خلق موقعیت کردیم و گل زدیم.

جواد نکونام در ادامه صحبت هایش در مورد گل های رد و بدل شده در این دیدار گفت: گل دوم نساجی از اتفاقات فوتبال بود و دیدید چطور آفساید پُر شده بود. یک لحظه حواس‌مان نبود و مبتدیانه گل دریافت کردیم.

وی ادامه داد: تعویض‌های ما برای میل به هجوم بود و از لحاظ تاکتیکی و فوتبالی خیلی خوب بودیم، آنهم در شرایطی که سه مهره کلیدی‌مان نبودند. در نیمه اول پنالتی ما گرفته نشد و داور اشتباه کرد. پنالتی روی رامین رضاییان هم اتفاق افتاد و این بازیکن به خاطر اینکه بازیکن حریف بد روی سرش آمد، ترسید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما نیست به فصل قبل با شیوه دیگری بازی می کنیم. تیم‌مان خوب بازی کرد و نیاز به زمان داریم. استقلال قطعاً بهتر می‌شود و با اضافه شدن مهره‌های مصدوم این شرایط بهتر می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.