اظهارات سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره حمله به ضاحیه بیروت

خبرگزاری مهر جمعه 30 شهریور 1403 - 20:46
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی و رئیس ستاد ارتش نسبت به اقدام تروریستی خود در بیروت واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره،؛ دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعای رسانه‌های این رژیم مبنی بر شهادت ابراهیم عقیل فرمانده یگان رضوان حزب الله در حمله موشکی به ضاحیه جنوبی بیروت را تکرار کرده و مدعی شد که ارتش تل‌آویو تلاش خود را برای بازگرداندن ساکنان مناطق شمالی به منازل خود انجام می‌دهد.

وی در حالی که سعی می‌کرد اوضاع روانی و امنیتی سرزمین‌های اشغالی را عادی نشان دهد، گفت که تغییری در دستورالعمل‌های امنیتی جبهه داخلی به وجود نیامده، اما وی از ساکنان سرزمین‌های اشغالی می‌خواهد هوشیاری خود را حفظ کنند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم به دنبال گسترش تنش در منطقه نیست، بلکه می‌خواهد اهداف جنگ خود را محقق کند.

هرتزی هالوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تکرار ادعای شهادت تعدادی از فرماندهان حزب الله در حمله موشکی به ضاحیه جنوبی بیروت گفت که اسرائیل به تمام کسانی که امنیت آن را تهدید می‌کنند، دست پیدا خواهد کرد.

رژیم صهیونیستی عصر امروز حمله موشکی را در ضاحیه جنوبی بیروت انجام داد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی ادعا کردند که هدف حمله به ضاحیه بیروت ابراهیم عقیل فرمانده نیروهای ویژه و فرماندهان ارشد نیروی رضوان و نیز فرماندهان طراح سیطره بر الجلیل بوده است.

وزارت بهداشت لبنان تا این لحظه از شهادت ۱۲ نفر و جراحت ۶۶ نفر در این حمله خبر داده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.