حرکت خطرناک انگلیس و آمریکا علیه روسیه/ هشدار پوتین چه می‌شود؟!

خبرآنلاین جمعه 30 شهریور 1403 - 20:55
یک شبکه رادیویی انگلیسی روز جمعه گزارش داد که انگلیس و آمریکا در صدد آن هستند که در هفته‌های آتی در خفا به اوکراین اجازه استفاده از تسلیحات غربی برای حمله به اراضی روسیه را بدهند.

به گزارش خبرآنلاین شبکه رادیویی «ال بی سی» گزارش داد که تصمیم نهایی در این رابطه ممکن است در ابتدای هفته آتی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل اتخاد شود.

به نقل از ایسنا انگلیس موشک‌های کروز استورم شادو را از سال گذشته میلادی به اوکراین داده اما مانند آمریکا از بیم تشدید تنش‌ها به کی‌یف اجازه استفاده از این تسلیحات را علیه اهداف در روسیه نداده است.

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین بارها خواستار برداشته شدن برخی از محدودیت‌ها در استفاده از چنین موشک‌هایی علیه اهدافی در روسیه شده است.

پیش تر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه گفت که اگر غرب به اوکراین اجازه حمله به خاک روسیه با موشک‌های دوربرد تحویل داده شده را بدهد، به این معنی است که «کشورهای ناتو وارد جنگ با روسیه شده‌اند.»

311311

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.