افتتاح خانه هلال روستای وَرِ سُفلی محلات در آستانه هفته دفاع مقدس

خبرگزاری مهر جمعه 30 شهریور 1403 - 20:58
محلات- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت:خانه هلال وَرِ سُفلی شهرستان محلات، در آستانه هفته دفاع مقدس و گرامیداشت هفته وحدت، افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی خانه‌های هلال اظهار کرد: خانه‌های هلال در ساختار جمعیت هلال‌احمر به عنوان کوچک شده‌ای از کلیات یک شعبه یا ستاد هلال‌احمر پیش بینی شده است که در راستای اهداف این جمعیت به عموم مردم و به ویژه روستاییان و خانواده‌های کم برخوردار، ارائه خدمت و نقش آفرینی می‌کند.

وی با اشاره به افتتاح خانه هلال روستای وَرِ سُفلی محلات در آستانه هفته دفاع مقدس گفت: اکنون بالغ بر ۸ هزار خانه هلال در کشور فعالیت دارند و ارتقای کیفیت خانه‌های هلال و توسعه آنها مبتنی بر اهداف و اصول تعریف شده از رویکردهای جمعیت هلال احمر در توسعه این خانه‌ها است.

دکتر شهرجردی با اشاره به فعالیت ۵۷۲ خانه هلال در استان مرکزی افزود: مردمی بودن از جمله ویژگی‌های خانه‌های هلال، جمعیت هلال احمر است که این ویژگی مورد توجه صلیب سرخ و هلال احمر دنیا قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به حادثه خیز بودن کشور بیان کرد: جمعیت هلال احمر مبتنی بر اصول و اخلاقی که دارد باید در مباحث، مسائل، مشکلات و بحران‌هایی که پیش می‌آید در کنار مردم باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.