ماتراتزی: امیدوارم مالدینی هیچوقت به میلان برنگردد!

ورزش سه جمعه 30 شهریور 1403 - 21:30
مارکو ماتراتزی، پیشکسوت اینتر ضمن انتقاد از صحبت های زلاتان ابراهیموویچ گفت که امیدوار است هرگز شاهد بازگشت مالدینی به باشگاه میلان نباشیم.

به گزارش "ورزش سه"،  در یکی از مهیج ترین بازی های هفته پنجم سری آ، دربی دلامادولینا بین اینتر و میلان برگزار خواهد شد. دیداری که با توجه به شرایط بغرنج میلان، از اهمیت بالایی برای سرمربی و البته هواداران روسونری برخوردار خواهد بود. چرا که قطع به یقین در صورت شکست میلان در این بازی، پائولو فونسکا وداع زودهنگام با نیمکت تیمش خواهد داشت.

در همین راستا، مارکو ماتراتزی پیشکسوت باشگاه اینتر در گفتگو با گاتزتا دلو اسپرت صحبت های جالبی را مطرح کرد. ماتراتزی درخصوص شرایط شرایط کنونی دو تیم گفت:" دربی هرگز کاری به بازی های قبلی دو تیم ندارد. بنابراین اینکه اینتر در شرایط بهتری قرار دارد به هیچ عنوان ضامن برتری آنها در این بازی نخواهد بود. چرا که معمولا حتی تیم هایی که شرایط بدتری پیش از دربی دارند، موفق به کسب پیروزی شده اند. بنابراین شاگردان سیمونه اینزاگی به هیج عنوان نباید در باد ۶ پیروزی پیاپی مقابل میلان و همچنین شرایط بهتر خود در این فصل بخوابند."

ماتراتزی درمورد افت لائوتارو مارتینز و عملکرد ضعیفش تا اینجای فصل اضافه کرد:" فقط کافیست تا اولین گلش را به ثمر برساند. آن وقت مثل همیشه روی دور میفتد و دوباره گلزنی های متوالی را شروع خواهد کرد. از یاد نبرید که او در بین ۳۰ نامزد توپ طلا قرار دارد و نمی‌توان گفت بازیکن کاملی نیست."

ستاره سابق اینتر و تیم ملی ایتالیا در پایان صحبت هایش، در خصوص اینکه زلاتان ابراهیموویچ خودش را رئیس میلان معرفی کرده است گفت:" حرف جالبی نبود. هرچند که این جملات بخش جدانشدنی از شخصیت زلاتان به حساب می‌آیند. اگر بخواهم به عنوان یک هوادار اینتر چیزی بگویم، این است که امیدوارم هیچوقت شاهد برگشت پائولو مالدینی به میلان نباشیم."

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.