مقاومت به مسیر خود تا نابودی طرح صهیونیستی ادامه خواهد داد

صدا و سیما جمعه 30 شهریور 1403 - 21:32

مقاومت به مسیر خود تا نابودی طرح صهیونیستی ادامه خواهد داد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) حمله تروریستی و ظالمانه ارتش دشمن صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت و هدف قرار دادن یک منطقه مسکونی را محکوم کرد. 
حماس اعلام کرد: این عمل را جنایت دیگری در ادامه سلسله جنایت‌های پی در پی رژیم صهیونیستی و نقض حاکمیت لبنان و تشدید تجاوزگری صهیونیستی می‌دانیم.
تشدید حملات دولت رژیم اشغالگر و تشدید حملات هوایی آن به محله‌های مسکونی یا منفجر کردن دستگاه‌های ارتباطی غیر نظامیان با هدف قربانی کردن تعداد بیشتری از افراد بدون تفاوت قائل شدن بین غیرنظامیان و نظامیان در لبنان یا کشتار‌های وحشیانه یا کشتار جمعی در غزه و تجاوزگری آن در کرانه باختری، همگی نقض آشکار همه اصول و قوانین انسانی و قوانین و توافق‌های بین المللی و جنایت‌های جنگی است که ایجاب می‌کند جامعه بین المللی برای متوقف کردن آن فورا اقداماتی انجام دهد و مرتکبان این جنایت‌ها را بازخواست کند.
بر حمایت از برادرانمان در حزب الله و مقاومت اسلامی و همبستگی کامل با آن تاکید می‌کنیم و مواضع شجاعانه آنها و پافشاری آنها بر حمایت از ارزش‌های قومی، دینی و انسانی با ادامه نبرد حمایت از ملت ما در نوار غزه را قدر می‌دانیم و تاکید می‌کنیم که این حمله فاشیستی، در تحقق هیچ یک از اهدافش موفق نخواهد شد و مقاومت به مسیر خود تا از بین بردن طرح صهیونیستی در منطقه و آزادسازی کامل سرزمین‌های اشغالی ادامه خواهد داد.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.