انتقاد تند تارتار از تاج: مگر خون آنها رنگین‌تر است که VAR دارند؟

خبرگزاری ایسنا جمعه 30 شهریور 1403 - 21:38
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به شدت از مسئولان فدراسیون فوتبال به خاطر «تبعیض در وجود کمک‌داور ویدیویی در ورزشگاه‌ها» انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پس از تساوی تیمش در داربی استان کرمان برابر مس رفسنجان اظهار کرد: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم باید از هوادارانمان تشکر کنم که راه زیادی آمدند و تشویق کردند و در ورزشگاه تنها نبودیم. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم که فوتبال جوانمردانه‌ای را به نمایش گذاشتند. هر دو تیم می‌خواستند فوتبال تاکتیکی را اجرا کنند اما متاسفانه تماشاگران گلی ندیدند. کاش مسابقه گل داشت و هواداران راضی‌تر ورزشگاه را ترک می‌کردند. بازی متعادل بود و گاهی مس مالکیت داشت و گاهی تیم ما ولی فکر می‌کنم موقعیت‌های ما بیشتر از مس بود.

تارتار با ابراز گلایه از فدراسیون فوتبال و در رأس این فدراسیون، مهدی تاج، گفت: چه تفاوتی بین تیم‌های شهرستانی با تیم‌های متمول وجود دارد؟ مگر خون آنها رنگین‌تر است؟ ما امروز گلی به ثمر رساندیم که اگر این گل آفساید بوده باشد من اصلاً دیگر مربیگری نمی‌کنم! اگر VAR بود و بررسی می‌شد، ما امروز ۹ امتیاز داشتیم و خیلی فرق می‌کرد اما به خاطر تبعیضی که بین تیم‌ها قائل می‌شوند ۲ امتیازمان از دست رفت. همه تیم‌ها با هدف مشخص وارد لیگ شدند و همه زحمت می‌کشند. ما سال‌های سال است که در این فوتبال جان می‌کنیم. انتظار داریم که عدالت در فوتبال ما اجرا شود و VAR برای همه تیم‌ها باشد.

سرمربی گل گهر سیرجان درباره داوری مسابقه هم گفت: آقای مهدوی داور خوب و بی‌طرفی است و برای ایشان احترام خاصی قائل هستم. امروز هم خوب قضاوت کرد اما روی صحنه گل ما اشتباه شد که کمک داور دوم باید دقت می‌کرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.