قالیباف درگذشت مرحوم محمود حکیمی را تسلیت گفت

خبرگزاری مهر جمعه 30 شهریور 1403 - 21:49
رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت مرحوم محمود حکیمی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی درگذشت محمود حکیمی، نویسنده و پژوهشگر تاریخ را تسلیت گفت.

قالیباف در این پیام نوشت:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

إنّا للّه و إنّا إلیه راجعون

درگذشت نویسندۀ توانمند و پژوهشگر تاریخ اسلام و معاصر، استاد محمود حکیمی، موجب تأسف و تألم گردید.

استاد محمود حکیمی یکی از مؤلفان و مترجمان پرکار و محقق و پژوهشگر اندیشه‌ورزی بودند که عمر خود را صرف تدریس در مراکز آموزشی و تربیت معلم، مطالعه و بررسی در حوزۀ ادبیات معاصر، انقلاب اسلامی، معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام و به‌ویژه نهضت و قیام حسینی کردند که به‌شایستگی لقب خادم فرهنگ عاشورایی زیبندۀ ایشان است و به‌طور یقین آثار ارزشمند استاد سهم بسزایی در ترویج اندیشه برای نسل انقلاب در دهه‌های ۵۰ و ۶۰ و پس از آن در میان علاقه‌مندان و جوانان داشته است.

ضمن عرض تسلیت به جامعۀ فرهنگی و اهل‌قلم، دوستداران و خانوادۀ محترم، برای آن چهرۀ اندیشمند علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.