اولین گل فصل با دریبل سریع؛/ علیپور و گلی که از آلومینیوم دزدید!

ورزش سه جمعه 30 شهریور 1403 - 21:54
علی علیپور دومین گل تیم پرسپولیس را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که سرخپوشان عقب کشیده و در حال دفاع از گل خود بودند، یک اشتباه عجیب از سوی بهرام گودرزی باعث شد تا پرسپولیس به گل دوم برسد و روی هوش، سرعت و تکنیک مهاجم خود گل دوم را هم وارد دروازه حریف کند.

پاس به عقب این بازیکن که قدرت کافی را نداشت، پیش از رسیدن به دروازه‌بان حریف، به علی علیپور رسید که با استارت سریع خود توانست توپ را از بازیکنان آلومینیوم برباید و به اولین گل فصل خود تبدیل کند.

علیپور که در نیمه اول یک گل آفساید را وارد دروازه حریف کرده بود، این بار بعد از رسیدن به توپ توانست با دریبل دو طرفه دروازه جوان آلومینیوم را از پیش رو بردارد و در سپس در حالی که دو بازیکن این تیم روی خط بودند، گل را بزند.

ویدئو: 353535

این اولین گل علی علیپور در بازگشت به پرسپولیس است که هواداران پرسپولیس را خوشحال کرده و او را به آنچه شایستگی داشت، رسانده است.

جالب اینکه علیپور با این گل 73 گله شد و جایگاهش در رتبه پنجم جدول برترین گلزنان تاریخ پرسپولیس را تثبیت کرد و حالا تنها یک گل تا رسیدن به رکورد زنده یاد صفر ایرانپاک فاصله خواهد داشت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.