نویدکیا: این سبک بازی به درد من نمی‌خورد!

خبرگزاری ایسنا جمعه 30 شهریور 1403 - 21:57
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان از سبک بازی تیمش اظهار نارضایتی کرد و گفت: از نظر من صفر - صفرها ارزشی ندارند.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از تساوی تیمش در داربی استان کرمان برابر گل‌گهر اظهار کرد: چون هفته قبل بازی نداشتیم، دو سه نکته باید بگویم؛ به خاطر فوت پیشکسوت تیم سپاهان که از نزدیک سال‌های سال ایشان را می‌شناختم، به باشگاه بزرگ سپاهان، هواداران و خانواده او تسلیت می‌گویم. در مورد هوادار تیم ملوان هم وظیفه دارم به باشگاه ملوان و هواداران و خانواده عزیز او تسلیت بگویم. از هواداران خودمان هم تشکر می‌کنم که تیم را با تمام وجود در تمرین و امروز تشویق کردند.

او افزود: در مورد بازی اگر بخواهم واقع بینانه و منطقی صحبت کنم، یکی از معمولی‌ترین بازی‌هایی بود که در دوران سرمربیگری تجربه کردم. من به این فوتبال صفر - صفرها هیچ علاقه‌ای ندارم و خیلی برایم خوشایند نیست. بازیکنان من باید بدانند که من احتیاج به بازیکنان جسوری دارم که فوتبال بهتری انجام دهند و موقعیت‌سازی کنند و خیلی با جسارت بالا بازی کنند.

نویدکیا ادامه داد: به خاطر همین ما مجبور شدیم خیلی زود تغییرات خیلی زیادی در تیم ایجاد کنیم چون شرایط تیم خیلی خوب نبود از آنها ممنونم که تا لحظه آخر تلاش کردند اما از لحاظ تاکتیکی خیلی بازی معمولی انجام دادیم و اگر بخواهم صادقانه بگویم گل گهر بهتر از ما بازی کرد. خیلی خوب از جلو ما را پرس کرد و ما توپ‌های خیلی کمی را توانستیم دربیاوریم و نفرات جلویی ما کیفیت بازی‌های قبل را نداشتند و این کار ما را دچار مشکل کرد. این مشکلات من است که به عنوان سرمربی تیم باید با همکاران در مورد این موضوعات بیشتر صحبت کنیم و تیم را بهتر از این برای مسابقات آماده کنیم. این سبک بازی به درد من نمی‌خورد و بازیکنان من می‌دانند که با این شرایط نمی‌توانیم کار خیلی بزرگی انجام دهیم و این نوع فوتبال خیلی معمولی است و از نظر من صفر - صفرها ارزشی ندارند ولی به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

در ادامه خبرنگاری گفت «بازیکنان خارجی که به تازگی اضافه شدند با اینکه به عنوان تازه نفس وارد زمین شدند، عملکرد خوبی نداشتند.» نویدکیا پاسخ داد: تا حدودی صحبت شما را قبول دارم اما قبول کنید بازیکنانی که تازه وارد لیگ ایران شده‌اند تا لیگ را بشناسند زمان می‌خواهد. امیدوارم بازیکنان باکیفیتی باشند چون خیلی در مورد آنها تحقیق کردیم و فیلم‌های زیادی از آنها دیدیم. باید زمان بدهیم که به شرایط فوتبال ایران عادت کنند و بتوانند خودشان را نشان دهند. نمی‌دانم چقدر بتوانند این کار را بکنند اما لیگ ایران سخت است و این نتایج مساوی خیلی در لیگ ایران است اما روی هم رفته سباستین به تیم ملی آلبانی دعوت می‌شود و در لیگ اروپا و تیم‌های اروپایی بازی کرده است. کوفی دفاع چپ بازی کرد که بیشتر از بقیه راضی بودم و خیلی باهوش بازی کرد. رونی کیفیتش پایین‌تر بود که نیاز دارد وقت بدهیم در لیگ جا بیفتند.

سرمربی مس رفسنجان افزود: من همه بازیکنان را خودم انتخاب کردم و اگر نتوانند کیفیت خودشان را نشان دهند، من باید جوابگوی شما باشم و مشکلی ندارم ولی من به اندازه بودجه‌ای که داشتم سعی کردم بازیکنانی را انتخاب کنم که هم کیفیت داشته باشند و هم بتواند به تیم کمک کنند. من مثلاً فرشید اسماعیلی را از پیکان گرفتم که اوت شده و این همه بازی خوب برای من کرده است. اگر تیم ضعیف باشد دلیل نمی‌شود فوتبالیست کیفیت پاپینی دارد. بازیکن خارجی پول بیشتری می‌خواهد و من به اندازه پولی داشتم سعی کردم کسی که بیشتر به دردمان می‌خورد انتخاب کنم و در آینده مشخص می‌شود. من هیچ وقت نمی‌گویم هرچه من تصمیم بگیریم درست است، سعی کردم بهترین انتخاب‌ها را داشته باشم امیدوارم به تیم کمک کنند.

نویدکیا در پاسخ به این سوال که «کریم‌زاده و اکبری در لیست نبودند، دلیل خاصی داشت؟» گفت: نه! چون فدراسیون دو بازیکن از همه تیم‌ها کم کرد، الان باید هفت بزرگسال روی نیمکت داشته باشیم. ما میثم تیموری را به خاطر آسیب‌دیدگی نداشتیم و یکسری دچار آسیب بودند. مجبور شدیم کسانی را بیاوریم که احتمال می‌دادیم بیشتر به ما کمک کنند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.