با بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای حذف اشیاء ناخواسته از عکس آشنا شوید

دیجیاتو جمعه 30 شهریور 1403 - 22:02
یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های فعلی هوش مصنوعی، امکان حذف اشیاء ناخواسته از عکس‌ها است. در این مطلب به معرفی 8 ابزار پرداخته‌ایم. The post با بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای حذف اشیاء ناخواسته از عکس آشنا شوید appeared first on دیجیاتو.

یکی از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای تصاویر که از همان ابتدا با توجه خوبی مواجه شد، امکان حذف اشیا یا قسمت‌های ناخواسته عکس است. درحال‌حاضر ابزارهای زیادی وجود دارند که این قابلیت را ارائه می‌کنند و در این مطلب به معرفی بهترین ابزارهای حذف اشیا از عکس با هوش مصنوعی می‌پردازیم.

معرفی بهترین ابزارهای حذف اشیا از عکس با هوش مصنوعی

وضوح و کیفیت تصاویر در دنیای دیجیتال امروزی تاثیر زیادی روی تعامل و درک کاربران دارد. بااین‌حال زمانی که یک عکس جدیدی می‌گیرید، ممکن است متوجه وجود اشیاء یا حتی انسان‌هایی شوید که به‌طور ناخواسته در عکس شما وجود دارند و احساس آن را خراب می‌کنند.

در این شرایط، معمولاً مجبور هستیم تا عکس دیگری با همان تنظیمات و موقعیت بگیریم، اما ابزارهای هوش مصنوعی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، این کار را به‌سادگی برای شما انجام می‌دهند.


SnapEdit | بهترین اپلیکیشن برای حذف اشیا از عکس با هوش مصنوعی

SnapEdit یک برنامه ویرایش عکس است که امکان حذف اشیاء ناخواسته با هوش مصنوعی را نیز فراهم می‌کند. این ابزار با تشخیص هوشمندانه و حذف مواردی که باعث خرابی عکس شما شده‌اند، بدون اینکه کیفیت اصلی تصویر را کاهش بدهد، می‌تواند باعث بهبود آن شود.

علاوه بر حذف صرفاً اشیا، SnapEdit کیفیت کلی تصاویر را با تنظیم روشنایی، کنتراست و اشباع افزایش می‌دهد و اطمینان حاصل می‌کند که خروجی نهایی از نظر بصری جذاب است.

دانلود SnapEdit برای اندروید و iOS

SnapEdit - AI photo editor
ویرایش عکس

SnapEdit - AI photo editor

سازنده: SilverAI Inc قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: ویرایش عکس
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 89 و 184 مگابایت زبان: undefined

Remove Objects | حذف سریع و آسان اشیاء ناخواسته عکس

Remove Objects یک بازار نوآورانه برای گوشی‌های آیفون و اندرویدی است که می‌تواند به‌سادگی و در سریع‌ترین زمان ممکن عناصر ناخواسته عکس‌ها را حذف کند. این برنامه از هوش مصنوعی پیشرفته‌ای استفاده می‌کند تا شما بتوانید تمام موارد ناخواسته عکس‌های خود را حذف کنید.

فرایند حدف اشیاء با این اپلیکیشن به‌گونه‌ای انجام می‌شود که کیفیت و بافت‌های تصویر اصلی به هیچ وجه آسیب نمی‌بینند. از جمله دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه آن می‌توان به رابط‌کاربری کاربرپسند و قابلیت‌های ویرایش همه‌جانبه اشاره کرد.

دانلود اپلیکیشن Remove Objects برای موبایل

Remove Objects
ویرایش عکس

Remove Objects

سازنده: TAPUNIVERSE قیمت: undefined دسته بندی: ویرایش عکس
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 93 و 362 مگابایت زبان: undefined

AniEraser | حذف اشیاء ناخواسته عکس با هوش مصنوعی

در ادامه معرفی بهترین ابزارهای حذف اشیا از عکس با هوش مصنوعی به معرفی AniEraser می‌پردازیم. این برنامه با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی خود، به شما کمک می‌کند تا بدون زحمت عناصری مانند واترمارک، افراد دیگر، حیوانات و اشیاء مختلف را از عکس‌های خود حذف کنید.

این ابزار به‌ویژه برای تولیدکنندگان محتوا مفید است که نیاز دارند در محتواهای خود از تصاویر بی‌عیب‌و‌نقص استفاده کنند.

دانلود اپلیکیشن AniEraser برای موبایل

AniEraser - Object Remover
undefined

AniEraser - Object Remover

سازنده: Shenzhen Wondershare Software قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 58 و 73 مگابایت زبان: undefined

Photoleap - ویرایش همه‌جانبه عکس با کمک هوش مصنوعی

اپلیکیشن ویرایش تصویر Photoleap نیز دارای قابلیت حذف اشیاء با هوش مصنوعی است. در این برنامه نیز از فناوری هوش مصنوعی پیشرفته‌ای استفاده‌شده تا تجربه یکپارچه‌ای برای حذف عناصر ناخواسته تصاویر شما وجود داشته باشد.

نحوه حذف اشیاء در این برنامه به‌گونه‌ای طراحی شده است که با تجزیه‌و‌تحلیل پیکسل‌ها، می‌تواند قسمت‌های پاک‌شده را به‌طور مستقیم و با کیفیت بازسازی کند. خروجی ارائه شده از آن نیز هیچ کاهش کیفیتی را تجربه نمی‌کند.

دانلود اپ Photoleap

Photoleap: Photo Editor/AI Art
undefined

Photoleap: Photo Editor/AI Art

سازنده: Lightricks قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 231 و 510 مگابایت زبان: undefined

Remove It-Remove Objects | حذف سریع اشیاء ناخواسته در اندروید

Remove It-Remove Objects یک برنامه برای حذف اشیاء ناخواسته عکس با هوش مصنوعی است که برای افزایش جذابیت بصری عکس‌های شما طراحی‌شده و می‌تواند باعث بهبود آن‌ها شود. البته این ابزار فقط در گوگل پلی و برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شده است.

دانلود اپلیکیشن Remove It-Remove Objects برای اندروید

Remove It-Remove Objects
undefined

Remove It-Remove Objects

سازنده: Vyro AI قیمت: undefined دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید حجم: 54 مگابایت زبان: undefined

Pincel.app | حذف آنلاین اشیا اضافه از عکس با هوش مصنوعی

اگر قصد دارید بدون دانلود یک اپلیکیشن اشیاء اضافه را از عکس‌های خود حذف کنید، Pincel.app برای شما طراحی شده است. استفاده از آن نیز بسیار ساده است و فقط باید تصویر موردنظر خود را در وب‌سایت Pincel.app آپلود کنید و قسمت‌های ناخواسته را مشخص کنید.

همچنین این ابزار قابلیت‌های دیگری مانند ویرایش پس‌زمینه و روتوش خلاقانه عکس‌ها را ارائه می‌کند.


Magic Eraser | حذف سریع اشیاء ناخواسته بدون نیاز به اپلیکیشن

Magic Eraser وب‌سایت دیگری است که امکان حذف اشیا از عکس با هوش مصنوعی را بدون نیاز به دانلود و نصب اپلیکیشن فراهم می‌کند.

این ابزار نوآورانه از طیف گسترده‌ای از فرمت‌های تصویر مانند JPG ،PNG ،AVIF و WEBP پشتیبانی می‌کند و تصاویر شما را پس از اعمال تنظیمات با بهترین کیفیت ممکن ارائه می‌کند. Magic Eraser با رابط کاربرپسند خود فرایند حذف اشیا از عکس‌ها را بسیار ساده می‌کند و باعث می‌شود علاوه بر کاربران حرفه‌ای، افراد تازه‌کار نیز بتوانند از این قابلیت استفاده کنند.


Object Eraser AI Editing | حذف اشیا ناخواسته در آیپد

با توجه به اینکه بسیاری از عکاسان و تولیدکنندگان محتوا ممکن است عکس‌های خود را روی آیپد ذخیره و نمایش بدهند، اپلیکیشن Object Eraser AI Editing به‌طور خاص برای حذف اشیا از عکس با هوش مصنوعی در آیپد طراحی شده است.

بنابراین چه بخواهید عکس‌های شخصی خود را تغییر دهید یا تصاویر مربوط به کسب‌و‌کار خود را بهبود ببخشید، Object Eraser AI Editing راه‌حلی ساده برای اصلاح تصاویر شما بدون افت کیفیت ارائه می‌کند.

دانلود اپلیکیشن Object Eraser AI Editing برای آیپد

Object Eraser AI Editing
undefined

Object Eraser AI Editing

سازنده: SUNWOONG JANG قیمت: undefined دسته بندی: undefined
سیستم عامل: iPadOS حجم: 321 مگابایت زبان: undefined

انتخاب بهترین ابزار هوش مصنوعی برای حذف اشیاء از عکس

در این مطلب به معرفی 8 ابزاری پرداختیم که با آن‌ها می‌توانید اشیاء ناخواسته عکس‌های خود را حذف کنید. همچنین به مرور زمان اپلیکیشن‌ها و ابزارهای بیشتری را به شما معرفی خواهیم کرد.

برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین ابزار باید به چند نکته توجه داشته باشید.

اثربخشی و حذف موثر اشیاء ناخواسته از جمله فاکتورهای قابل‌توجه است، بنابراین باید اطمینان پیدا کنید که ابزار مورداستفاده از هوش مصنوعی پیشرفته‌ای برای تشخیص این نقاط استفاده می‌کند.

یکی دیگر از فاکتورهایی که باید در نظر گرفته شود، رابط کاربری و استفاده ساده است. کیفیت تصویر نهایی نیز به‌همان اندازه اهمیت دارد.

در مطلب معرفی بهترین ابزارهای حذف اشیا از عکس با هوش مصنوعی تلاش کرده‌ایم تا به‌معرفی اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌هایی بپردازیم که تمام فاکتورهای بالا در آن‌ها در نظر گرفته شده‌اند.

سوالات متداول

ابزارهای هوش مصنوعی حذف اشیاء ناخواسته چه کاری انجام می‌دهند؟

این ابزارها با کمک فناوری هوش مصنوعی می‌توانند عناصر ناخواسته یک عکس را پس از مشخص‌شدن توسط کاربر حذف کنند و سپس فضای خالی پشت آن‌ها را براساس عکس تکمیل کنند.

بهترین اپلیکیشن برای حذف اشیا اضافی عکس کدام است؟

در گوشی‌های موبایل می‌توانید از اپلیکیشن‌های SnapEdit و Photoleap استفاده کنید.

چه سایت‌های آنلاینی برای حذف اشیا از عکس با هوش مصنوعی وجود دارد؟

Pincel.app و Magic Eraser از جمله ابزارهای آنلاینی هستند که بدون نیاز به نصب و دانلود اپلیکیشن امکان حذف اشیاء ناخواسته را فراهم می‌کنند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.