یک همایش فرهنگی برای پنجاهمین و پنجمین سالگرد درگذشت جلال آل احمد

خبرآنلاین جمعه 30 شهریور 1403 - 22:10
در آغازین روزهای مهرماه که همزمان با شروع فعالیت‌های سالانه نهادهای آموزشی کشور و در عین حال، همزمان با پنجاه و پنجمین سالگرد درگذشت زنده یاد جلال آل احمد است، همایش فرهنگی مهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آغازین روزهای مهرماه که همزمان با شروع فعالیت‌های سالانه نهادهای آموزشی کشور و در عین حال، همزمان با پنجاه و پنجمین سالگرد درگذشت زنده یاد جلال آل احمد است، همایش فرهنگی مهر برگزار می‌شود.

این همایش در ساعت ۴ تا ۵/۵ بعد از ظهر روز سه شنبه سوم مهر ۱۴۰۳ در محل خانه_موزه سیمین و جلال) واقع در تهران- دزاشیب- خیابان رمضانی- خیابان سیمین دانشور- سه راه پسندیده (برگزار خواهد شد و حضور 
شخصیت‌های فرهنگی و استادان صاحب‌نظر در این مراسم، موقعیت مناسبی است برای بررسی و بحث درباره رویکردها و رویدادهای تازه در زمینه فعالیت‌های ادبی و فرهنگی کشور. حضور در این مراسم همگانی و رایگان است.

۲۴۵۲۴۵

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.