لوازم التحریر ایرانی اسلامی بین کودکان سنندجی توزیع شد

خبرگزاری مهر جمعه 30 شهریور 1403 - 22:23
سنندج- همزمان با جشن بزرگ «مهمانی امت احمد» و به همت غرفه خادم الحسین(ع) بیش از هزار بسته لوازم التحریر ایرانی و اسلامی در بین کودکان سنندجی توزیع شد.

مسئول موکب خادم الحسین (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ماه مولود در میان مردمان غیور کرد اهمیت زیادی دارد و جشن امت احمد فرصتی برای ارادت به پیامبر رحمت است.

بلور مخدومی افزود: خوشبختانه خادمان این غرفه با توان بالای خود پای کار بودند و به عشق پیامبر رحمت اقدام به تهیه و توزیع این بسته‌ها کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این غرفه چهار نفر مشغول به کار هستند و خوشبختانه استقبال مردم بسیار پرشور بوده است.

این بانوی کردستانی اضافه کرد: عشق به پیامبر رحمت و خوبی‌ها مردم را به اینجا کشانده و خوشحالیم که در این جشن سهمی داشته‌ایم.

جشن بزرگ «مهمانی امت احمد (ص)» امسال برای دومین سال متوالی و به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول اکرم در شهر سنندج برگزار شده و در این مراسم جشن ۱۳۰ غرفه برای ارائه خدمت رایگان به مردم برگزار شده است.

در این مراسم علاوه بر ظرفیت استفاده از گروه‌های فرهنگی و هنری استان از چهره‌های ملی همچون علی مشهدی، محمد اصفهانی، مریم وطن پور، حامد سلطانی، مرتضی حسینی، علی صالحی، فرزاد فرخ، پیام عزیزی و رضا هلالی در این جشن دعوت شده است و مجریان برنامه کودک نیز برای کودکان و نوجوانان اجرای برنامه دارند تا همه مردم این دیار از برنامه‌های شاد این جشن بهره مند شوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.