توصیه سید حسن نصرالله به عراقچی برای سفر به لبنان چه بود؟

مشرق نیوز جمعه 30 شهریور 1403 - 22:44
سید عباس عراقچی، وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران پس از آغاز به کارش در وزارتخارجه با توجه به تحولات منطقه و پیرامون محور مقاومت قصد داشت پیش از عزیمت به نیویورک به لبنان سفر کند که به توصیه دبیرکل حزب الله لبنان این سفر را به تاریخ دیگری در آینده نزدیک موکول کرد.

به گزارش مشرق، بر اساس آنچه که کانال تلگرامی منتسب به سید عباس عراقچی وزیر خارجه در این ارتباط نوشته است : سید عباس عراقچی بعد از حوادث اخیر لبنان و اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی هم قصد داشت به بیروت سفر کند اما به دلیل برخی ملاحظه‌ها به وی پیشنهاد شد که برای انجام این سفر عجله نکند.

سید عباس عراقچی بنابر همین توصیه، برنامه از پیش تنظیم شده سفر به نیویورک را آغاز کرد و امروز راهی مقر سازمان ملل متحد شد تا هم مقدمات سفر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور را فراهم کند و هم در نیویورک مذاکرات ویژه ای با مقام‌های متعدد برای محکومیت بین المللی تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی داشته باشد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.