حسینی: پنالتی بچه‌گانه‌ای دادیم/ VAR نبود بازی ۴ - ۰ می‌شد

خبرگزاری ایسنا جمعه 30 شهریور 1403 - 22:49
سرمربی تیم آلومینیوم در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس گفت: شکل فوتبال ما خوب بود و قانون فوتبال این است که وقتی مقابل تیم‌های قدرتمند اشتباه بچه‌گانه می‌کنید، بازی را واگذار خواهید کرد.

به گزارش ایسنا، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود و ما برای این بازی برنامه‌ریزی خوبی کردیم. پنالتی بچه‌گانه‌ای دادیم و برای آنها کادو بود. به غیر از مباحث VAR موقعیتی به پرسپولیس ندادیم. شکل فوتبال ما خوب بود و قانون فوتبال این است که وقتی مقابل تیم‌های قدرتمند اشتباه بچه‌گانه می‌کنید، بازی را واگذار خواهید کرد. با توجه به پتانسیلی که تیم ما دارد، جمع و جور خواهیم شد و روزهای خوب هم برای ما می‌آید. بچه‌ها ما باید به این درک رسیده باشند که در فوتبال حرفه‌ای حق اشتباه ندارند چون حتما تنبیه خواهیم شد. ناامید شدیم چرا که با توجه به زحماتی که کشیده بودیم نتوانستیم موفق باشیم.

حسینی در ادامه افزود: زمانی که در زمین پرسپولیس عقب می‌افتیم کار خیلی سخت می‌شود و مشکل است که به بازی برگردیم. تیم آنها دفاع می‌کرد و ضد حمله می‌زد و بازی دست ما بود. تعویض‌های هجومی انجام دادیم و مدافعان را کم کردیم. پنالتی دقیقه ۲ بازی، کار پرسپولیس را راحت کرد. باید تلاش کنیم و نیاز به یک برد داریم.

سرمربی آلومینیوم در ارزیابی از عملکرد داوری گفت: اجازه نداریم درباره داوری صحبت کنیم اما وقتی که VAR به داور کمک می‌کند همه چیز مشخص است و اگر این تکنولوژی‌ نبود بازی ۴ بر صفر می‌شد. 

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.