چهار برخورد در محوطه جریمه؛/ کارشناسی چهار صحنه مشکوک پرسپولیس - آلومینیوم

ورزش سه جمعه 30 شهریور 1403 - 22:52
دیدار پرسپولیس و آلومینیوم نیز صحنه‌های مشکوک زیادی داشت.

به گزارش “ورزش سه”، دیدار تیمهای پرسپولیس و آلومینیوم با یک صحنه مشکوک داوری آغاز شد و تا آخرین دقایق هم با بحث و بررسی پیرامون داوری همراه بود. صحنه اول با خطا روی علی علیپور رخ داد که بازیکنان آلومینیوم اعتقاد داشتند خطا بیرون محوطه جریمه رخ داده است.

در ادامه برخورد توپ به بدن حسین کنعانی با اعتراض آلومینیوم برای اعلام پنالتی همراه شد. در نیمه دوم نیز پرسپولیس یک گل و یک پنالتی داشت اما این گل با خطای احمدزاده مردود شد و پنالتی هم با بازبینی صحنه، از دست.

در همین خصوص کارشناسان داوری نظرات خود را ابراز داشتند که در ادامه میتوانید بخوانید:

📌 پنالتی پرسپولیس (دقیقه ۷)

ویدئو: 353508

✅ محمدرضا ابوالفضلی: در این صحنه دو مدافع و یک مهاجم در حال جدال بر سر تصاحب توپ هستند که مدافع دورتر، با دست و از روی خط محوطه جریمه اقدام به هل دادن مهاجم می‌کند و چون این خطا در ادامه در داخل محوطه رخ داد، پنالتی صحیح است.


📌 مشکوک به پنالتی آلومینیوم (دقیقه ۱۰)

ویدئو: 353511

✅محمدرضا ابوالفضلی: در این صحنه باتوجه به جایگیری داور و شوتی که مهاجم می‌زند، توپ به پشت و پهلو می‌خورد و به کرنر می‌رود و خطای پنالتی نیست.



📌 گل سوم پرسپولیس (دقیقه ۷۴)

ویدئو: 353537

✅ محمدرضا ابوالفضلی: دراین صحنه مهاجم سر میخورد و نمیتواندخودش را کنترل کند و از روی بی احتیاطی با دروازه‌بان برخورد می‌کند. این موضوع باعث می‌شود دروازه‌بان در دفع توپ ناموفق عمل کند و به همین خاطر این گل به درستی مردود شد.


📌 مشکوک به پنالتی پرسپولیس (دقیقه ۸۷)

ویدئو: 353543

❌ محمدرضا ابوالفضلی: من با عدم اعلام پنالتی موافق نیستم.  بازیکن مدافع هیچ شانسی برای تصاحب توپ نداشت و در دفع توپ ناموفق بود. مهاجم ضربه اول را به توپ زد و با فرارگرفتن پای مدافع که اصلا پشت به صحنه بود و با بی احتیاطی، پشت پا زد.

تکمیل می‌شود…

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.