مطمئن باشید جبران می‌کنیم؛/ حسینی: به پرسپولیس هدیه دادیم و تنبیه شدیم

ورزش سه جمعه 30 شهریور 1403 - 23:23
سرمربی آلومینیوم اراک معتقد است با اشتباهات بچگانه برد را به پرسپولیس تقدیم کردند.

به گزارش ورزش سه،‌ مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم بعد از شکست ۲-۰ تیمش مقابل پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:" همانطور که ملاحظه کردید بازی خوبی بود. برای این بازی برنامه ریزی خیلی خوبی کرده بودیم اما متاسفانه ابتدای مسابقه یک پنالتی بچگانه به حریف هدیه کردیم. وقتی شما مقابل تیمی مثل پرسپولیس همچنین کادویی در دقیقه ۲ بازی می‌دهید، خیال آنها را راحت میکنید.

در ادامه اما بازیکنان مان خیلی روان و پر انرژی بازی کردند. نیمه دوم را خیلی خوب شروع کردیم. متاسفانه بازهم یک کادوی دیگر به آنها دادیم. در روزی که تقریبا موقعیتی به پرسپولیس نداده بودیم. به غیر از بحث وی ای آر، فقط امان دو گل را زدند.

2084020

در مجموع شکل فوتبال بچه ها خیلی خوب بود و این قانون فوتبال است که شما وقتی مقابل تیمی مثل پرسپولیس اشتباه بچگانه میکنید، صددرصد بازی را میبازید. اما چیزی که هست با توجه به پتانسیلی که تیم مان دارد،این تیم جمع و جور می‌شود و روزهای خوب برمی‌گردد.

اما امیدوارم بچه ها به این درک رسیده باشند که در یک بازی حرفه ای جق انجام چنین اشتباهاتی را نداریم و حتما تنبیه میشویم. به هرحال زحمت شان را کشیدند و سعی کردند با برنامه بازی کنند. با تمام اتفاقاتی که افتاد اما خیلی نا امید شدیم. با تمام زحمتی که کشیدیم نتوانستیم نتیجه بگیریم.

حسینی در پاسخ به این سوال که آلومینیوم دلخواهش هنوز شکل نگرفته است و چرا بعد از دو گل پرسپولیس نتوانستند آنطور که باید فشار بیاورند گفت:" ببنید وقتی مقابل پرسپولیس به میزبانی آنها دو هیچ فقب بیفتیدم کار خیلی سخت می‌شود. علاوه بر آن پرسپولیس بعد از دو گلی که زد روی به ضد حملات آورد. ما بعد از دریافت گل از مدافعان کم کردیم و با سه چهار بازیکن در خط حمله بازی را ادامه دادیم.امل نکته کلیدی بازی همان پنالتی دقیقه دو بود.ما کار را برای آنها راحت راحت کردیم. ما تیمی نبودیم که راحت به حریف موقعیت بدهیم. اما اینکه روی یک توپ ساده و بدون آنکه موقعیت جدی باشدبه آن شکل بی احتیاطی کنید صددرصد کار سخت می‌شود که این اتفاق هم رخ داد. اما هرگز نباید نا امید باشیم و باید تلاش مان را بیشتر کنیم. فقط نیاز به یک برد داریم تا به روند خوبمان برگردیم."

2084021

سرمربی آلومینیوم درخصوص اعتراضش به داوری در مجموع گفت:" اجازه ندارین درخصوص داوری صحبت کنیم. اما وقتی یک داور توسط وی ای آر بهش کمک می‌شود یعنی قرار بود بازی چهار بر صفر شود. وقتی وی ای آر اینقدر تاثیر گذار است یعنی شرایط داوری خوب نبوده است. وی ای آر که قرار نیست در همه مسائل همچون خطاهای وسط زمین و آفساید ها کمک کند. اگر اینطور بود اتفاقات دیگری رخ می‌داد.

وقفه های وی ای آر نیز برای دو تیم یکسان بود‌. همانطور که گفتم ما به قول خارجی ها دو تا گیفت (هدیه) به آنها دادیم. دیگر بهانه جویی نباید داشته باشیم. علیرغم زحمتی که کشیدیم،کار را برای آنها بسیار راحت کردیم.

حسینی در خصوص جوانگرایی و بازی دادن به چهار بازیکن متولد ۸۴ در این بازی از جمله محمد خلیفه، طاها محبی، ابوالفضل قنبری و رضا مرزبان گفت:" چیزی که هست جوانان با استعدادی داریم. تیم مان خوب است و قرار نیست همیشه اتفاقات نادر فوتبالی برای ما رخ ندهد اما قرار نیست همیشه اینطور باشد. ایمان دارم با کار خوب و اعتماد به همین نفرات و همدل بودن مجموعه، روزهای بهتری در پیش داریم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.