مسابقات شیتوریو شوکوکای کاراته قهرمانی استان در قوچان برگزار شد

خبرگزاری ایسنا جمعه 30 شهریور 1403 - 23:57
مسابقات قهرمانی شیتوریو شوکوکای کاراته خراسان رضوی در دو سبک کاتا و کومیته و در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان قوچان برگزار شد.

ناصر علیزاده رئیس سبک شیتوریو شوکوکای خراسان رضوی شامگاه جمعه ۳۰ شهریورماه در حاشیه برگزاری اختتامیه مسابقات استانی کاراته خراسان رضوی یادواره هفته دفاع مقدس و گرامیداشت شهید ورزشکار محمدابراهیم هنری که در سالن ورزشی معلم شهر قوچان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه در دو دسته بانوان و آقایان و در دو سبک کومیته و کاتا با حضور بیش از ۸۰۰ شرکت کننده برگزار شد.

وی افزود: این رقابت‌ها تحت عنوان مسابقات قهرمانی خراسان رضوی برگزار شد اما علاوه بر ورزشکاران شرکت کننده از شهرستان‌های استان ورزشکارانی از شیروان، بجنورد، اسفراین، آشخانه، صفی‌آباد و ... از خراسان شمالی هم در این مسابقات حاضر شدند.

علیزاده با اشاره به رقابت‌های بخش بانوان که روز گذشته برگزار شد، گفت: در این مسابقات بیش از ۴۰۰ نفر از بانوان ورزشکار با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم‌های قوچان، مشهد و آشخانه جایگاه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی بیان کرد: از صبح امروز مسابقات در بخش آقایان با حضور ۴۰۰ شرکت کننده برگزار شد و ورزشکاران تیم اسفراین به مقام نخست دست یافتند، تیم طرقبه دوم شد و شهرستان شیروان جایگاه سوم را از آن خود کرد.

رئیس هیئت کاراته شهرستان قوچان در ادامه با اشاره به حضور و رقابت پیشکسوتان این سبک ورزشی در این دوره از مسابقات، گفت: علی رغم اینکه این مسابقات در دو سبک کاتا و کومیته برگزار شد به دلیل جلوگیری از احتمال وقوع صدمات ناشی از مبارزه برای پیشکسوتان در این رده سنی مسابقات تنها در سبک کاتا برگزار شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.