گل دقیقه 90+8 به داد رقیب سرخابی‌ها رسید/ الاهلی پس از پرسپولیس جان کند تا برد

ورزش سه شنبه 31 شهریور 1403 - 01:14
در دیداری جذاب و دیدنی، الاهلی موفق شد به لطف گل هایی که در دقایق پایانی به ثمر رساند، از سد ضمک عبور کند.

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته چهارم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، الاهلی در استادیوم خانگی خود توانست به لطف گل هایی که در وقت های اضافه وارد دروازه ضمک کرد، با نتیجه چهار بر دو از سد حریف خود عبور کند.

الاهلی در دقایق ابتدایی بازی موفق شد که از حریف خود پیش بیفتد. روی یک توپ گیری در سمت راست، ایوان تونی در موقعیت ارسال قرار گرفت و سپس با یک سانتر زمینی به دهانه دروازه، گابریل وگا را صاحب فرصت کرد و این بازیکن نیز با یک تکل بلند موفق شد روی توپ اثر گذاشته و آن را وارد دروازه کند.

2084076

در آخرین لحظات نیمه نخست، ضمک توانست کار را به تعادل بکشاند. در دقیقه 45+9 بود که ایمن فلاته در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و در یک لحظه تصمیم به شوت زنی گرفت که ضربه دقیق و تماشایی او به گوشه دروازه رفته و به گل تساوی میهمان تبدیل شد.

در همان ثانیه های ابتدایی نیمه دوم، الاهلی مجددا از ضمک پیش افتاد. روی تعلل عجیب و غریب خط دفاعی و دروازه بان میهمان، توپ به گابریل وگا رسید و او نیز با یک پاس زمینی، ایوان تونی را مقابل دروازه خالی صاحب توپ کرد که مهاجم انگلیسی به راحتی حساب کار را دو بر یک کرد.

اما این پایان کار نبود چرا ضمک توانست دوباره به بازی برگردد. ضربه ایستگاهی تماشایی استانچیو پس از برخورد به زیر طاق دروازه الاهلی، در مقابل دروازه خالی به شاروف شافعی رسید و او نیز به راحتی موفق شد که گل تساوی را به ثمر برساند.

2084075

الاهلی برای رسیدن به گل پیروزی، سختی زیادی کشید. در دقیقه 90+8 بود که ضربه راجر ایبانز در دهانه دروازه به روبرتو فیرمینو رسید و این بازیکن موفق شد دروازه را باز کند. گلی که ابتدا توسط کمک داور آفساید اعلام شد اما پس از بررسی اتاق VAR، مورد تأیید قرار گرفت.

در دقیقه 90+16 بود که الاهلی گل بعدی را نیز به ثمر رساند. ضربه گابریل وگا را ابتدا گلر ضمک برگشت داد اما در ریباند به ایوان تونی رسید و او توانست دروازه را باز کند. گلی که باز هم توسط کمک داور دوم آفساید اعلام شد اما با کمک VAR، مشخص شد که گل صحیح است.

در نهایت نیز الاهلی با نتیجه چهار بر دو از سد ضمک گذشت و شمار امتیازات خود را به عدد هفت رساند تا به صورت موقت در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار بگیرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.