اعتراض به داوری در دربی کرمان؛/ تارتار هم به کمپین پرسپولیس و استقلال پیوست!

ورزش سه شنبه 31 شهریور 1403 - 01:25
دو بازی پرسپولیس و استقلال باوجود استفاده از وی ای آر با اشتباهات داوری همراه بود اما در رفسنجان غیبت این تکنولوژی احساس شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم گل‌گهر سیرجان در حالی مقابل مس رفسنجان به نتیجه تساوی رسید که در این دیدار تیم میهمان موفق شد یک بار دروازه حریف را باز کند اما گل این تیم با پرچم کمک داور دوم مردود شد. با این حال در تصاویری که باشگاه گل گهر سیرجان از دوربین اختصاصی منتشر کرد، مشخص شد که مهاجم گل‌گهر عقبتر از آخرین مدافع مس رفسنجان قرار داشت.

مهدی تارتار سرمربی گل گهر سیرجان که از این اشتباه داوری به شدت خشمگین و ناراحت بود، به همراه لپ تاپ وارد سالن نشست خبری شد و علاوه بر پاسخ به سوالات خبرنگاران، از طریق لپ تاپ ویدیوی این گل را به دوربین خبرنگاران نشان داد و همچنین جمله عجیبی را به زبان آورد.

تارتار که دو امتیاز تیمش و همچنین جایگاه سوم جدول را از دست رفته می‌دید، خطاب به خبرنگاران گفت که اگر این گل آفساید بوده باشد، برای همیشه مربیگری را کنار خواهد گذاشت. البته کارشناسان نیز اعتقاد دارند که در این صحنه کمک داور اشتباه کرده و فرار مهاجم گل گهر آفساید نبوده است.

به هر حال سیرجانی‌ها که این فصل امیدوارند با هدایت مهدی تارتار به نتایج خوب خود بازگردند، باید این بازی را فراموش کنند. توشه آنها از سفر به رفسنجان، نمایشی خوب برابر تیم پرمهره محرم نویدکیا بود که در صورت بهبود در بازی خانگی مقابل هوادار می‌تواند به سه امتیاز شیرین منجر شود و تیم تارتار را دوباره به جمع چهار تیم بالای جدول بازگرداند.

2084089

نکته جالب در مورد اشتباه کمک داور اینکه در بازی پرسپولیس و استقلال باوجود استفاده از وی ای آر، اشتباهات متعدد داوری رخ داد تا هر دو تیم و البته حریفان آنها (نساجی و آلومینیوم) نسبت به داور و کمک داور ویدیویی معترض شوند و حالا سومین ضلع این اعتراض هم از سیرجان سر بلند کرده است، البته به شکلی متفاوت با گله برای فقدان وی ای آر و تبعیض علیه سایر تیمها.

عکس: جواد نیکپور

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.