با مهار توپ سیامک و حامد پاکدل:/ اخباری سد محکم مقابل مهاجمان پرسپولیسی!

ورزش سه شنبه 31 شهریور 1403 - 03:57
محمدرضا اخباری روز سختی را مقابل نساجی پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری یکی از بهترین بازیکنان گل‌گهر در دیدار با نساجی مازندران بود و عملکرد خوبی مقابل این تیم ارائه کرد.

او در نیمه نخست با چند واکنش تماشایی به ویژه تک به تکی که از حامد پاکدل و ضربه‌ای که از سیامک نعمتی گرفت اجازه نداد تا در نیم ساعت اول مسابقه دروازه گل‌گهر باز شود.

او در این مسابقه توانست دروازه خود را بسته نگه‌ دارد و دومین کلین‌شیت متوالی خود را به ثبت برساند، این کلین‌شیت با چند واکنش تماشایی به دست آمد و اجازه خودنمایی به مهاجمان نساجی را نداد.

نساجی در نیمه نخست عملکرد خوبی داشت و تیم هجومی و با برنامه‌ای نشان داد، اگر درخشش اخباری نبود تیم گل‌گهر بازی سختی را پشت سر می‌ گذاشت.

البته به دلیل اتفاقاتی که بین اخباری و هواداران نساجی ایجاد شد، حواشی شکل گرفت و پس از سوت پایان بازی هم درگیری بین او و چند نفر از اعضای تیم نساجی شکل گرفت که اخباری واکنش خاصی به این موضوع نشان نداد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.