این‌بار توسط یک مدافع: دومین دبل هم برای ملوان؛/ گلزن ناشناخته لیگ: من محمدرضا ۲۳ سال دارم!

ورزش سه شنبه 31 شهریور 1403 - 04:47
محمدرضا رضایی، مدافع جوان ملوان با دبل مقابل شمس‌آذر، نمایش خیره‌کننده‌ای از خود به ثبت رساند.

به گزارش ''ورزش سه''، تقابل ملوان و شمس‌آذر در هفته پنجم لیگ برتر به واسطه حواشی پیش فصل دو تیم و جابجایی دوباره مربیان و بازیکنان در هر دو تیم، مسابقه‌ای حیثیتی برای مازیار زارع و سعید دقیقی به شمار می‌رفت. دو مربی که در فاصله کمتر از یک هفته تا آغاز لیگ به تیم‌های سابق خود بازگشتند و آماده رقابت در لیگ بیست‌وچهارم شدند.

در میان بازیکنان جابجا شده دو تیم، نام محمدرضا رضایی هم دیده می‌شود، مدافع ۲۳ ساله‌ای که مورد حمایت سعید دقیقی در شمس‌آذر بود و بعد از انعقاد قرارداد دقیقی با ملوان، به همراه او به انزلی رفت، اما بعد از فسخ قرارداد این مربی و بازگشتش به قزوین، رضایی در ملوان ماندگار شد تا زیر نظر مازیار زارع به کارش ادامه دهد.

2083991

رضایی که از ابتدای فصل با اعتماد زارع به بازیکن فیکس ملوان تبدیل شده است؛ در تقابل با تیم سابق خود، نمایشی خیره‌کننده داشت و شکست سختی را به دقیقی و شاگردانش متحمل کرد. او با شوت تماشایی از راه دور، گل هفته و یا شاید حتی گل فصل فوتبال ایران را به ثمر رساند و دقایقی بعد هم با نفوذ به محوطه جریمه حریف، گل دوم را برای تیمش ثبت کرد تا بینندگان این مسابقه فراموش کنند او یک مدافع میانی است!

2083992

نکته قابل توجه این است که پیش از این رضا غندی‌پور ۱۹ ساله هم برای ملوان دبل کرده بود و این دومین دبل بازیکنان جوان این تیم در پنج هفته ابتدایی لیگ است که به نظر می‌رسد زیر نظر مازیار زارع انگیزه‌ای مضاعف پیدا کرده‌اند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.