فیفا تأیید کرد: رئال برای جام بین قاره‌ای در دوحه!

ورزش سه شنبه 31 شهریور 1403 - 06:03
با اعلام فیفا قطر به‌عنوان میزبان جام بین قاره‌ای انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، فیفا تاریخ و محل برگزاری فینال جام بین قاره‌ای را تأیید کرد: ۱۸ دسامبر در دوحه. رئال مادرید با برنده مسابقات بین قهرمانان قاره‌های دیگر روبرو خواهد شد. جام بین‌قاره‌ای در قطر برگزار خواهد شد. این تورنمنت سالانه که جایگزین جام باشگاه‌های جهان شده است و امسال با حضور رئال مادرید برگزار می‌شود، در تاریخ ۱۸ دسامبر در دوحه برگزار خواهد شد. فیفا پس از بازنگری در این رقابت‌ها تصمیم گرفته است که همچنان قهرمانان قاره‌‌ها در آن شرکت کنند، اما اطمینان حاصل کند که تیم اروپایی به صورت خودکار در فینال حضور داشته باشد.

رئال مادرید این جام را به‌عنوان یکی از اهداف خود در نظر دارد تا تمامی عناوین ممکن این فصل را به دست آورد. از آنجا که این مسابقه تنها یک بازی است، فشار فیزیکی زیادی نخواهد داشت. البته، تیم باید به قطر سفر کنند تا این مسابقه را انجام دهند. فیفا هنوز ورزشگاهی را که فینال در آن برگزار خواهد شد، اعلام نکرده است، اما همه نگاه‌ها به ورزشگاه ملی لوسیل در حومه دوحه است که میزبان فینال جام جهانی ۲۰۲۲ نیز بود.

حریف رئال مادرید از بین برندگان مسابقات نمایندگان دیگر کنفدراسیون‌ها مشخص خواهد شد. این تورنمنت از این یکشنبه با بازی بین العین و آوکلند سیتی، قهرمانان آسیا و اقیانوسیه، آغاز می‌شود. قهرمان لیبرتادورس که هنوز مشخص نشده است، در مرحله نیمه‌نهایی که در تاریخ ۱۴ دسامبر در دوحه برگزار می‌شود، وارد مسابقات خواهد شد. اگر این مرحله را بگذراند، چهار روز بعد حریف رئال مادرید خواهد بود.

2084084

قطر یک مکان معمول برای تورنمنت‌های فیفا است. جام جهانی ۲۰۲۲ و همچنین دو دوره جام باشگاه‌های جهان نیز در آنجا برگزار شده است. رئال مادرید امیدوار است به قطر سفر کند تا یک عنوان دیگر را به دست آورد: جام بین‌قاره‌ای.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.