پزشکیان: نیروهای مسلح زینت کشور هستند/ قدرت ایران مانع از تجاوز اهریمنان به خاک ماست+ فیلم

اقتصادنیوز شنبه 31 شهریور 1403 - 08:14
اقتصادنیوز:رئیس جمهور با تاکید بر این که مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس امید دشمنان را ناامید کردند، گفت: امروز قدرت و بازدارندگی ایران ما باعث شده است هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز ما تجاوز کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، دکتر مسعود پزشکیان روز شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی شهیدان بزرگ و گمنامی است که خون پاک خود را برای بقای انقلاب اسلامی در جای جای این سرزمین فدای ملت عزیز  و سرافراز کشور عزیزمان کردند؛ بر آنها درود می‌فرستیم.

وی افزود: امروز هفته دفاع مقدس و هفته وحدت است. الگویی که توانست با وحدت نیروهای نظامی، مردمی و همه مردم عزیز کشورمان، دست به دست هم تجاوز ناجوانمردانه کشورهای استعمارگر را که برای نابودی انقلاب طراحی شده بود را به ناامیدی تبدیل کند.

رئیس جمهور اظهار داشت: حضور نیروهای مسلح زمینی، هوایی و دریایی و سپاه قدرتمند و همه کسانی که می‌توانستند از کشور دفاع کنند به میدان آمدند و اجازه ندادند که یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن بیافتد این نماد وحدت است.

دکتر پزشکیان ادامه داد: تمام دنیا آمدند و تلاش کردند که ایران نتواند به انقلاب خود ادامه دهد اما حضور مردم و نیروهای مردم و ارتش قهرمان و سپاه مقتدر باعث شد که آنها نتوانند یک وجب از خاک ایران را بگیرند.

وی تاکید کرد: امروز قدرت دفاعی ایران و توان بازدارندگی‌اش چنان رشد کرده که هیچ اهریمنی جسارت اینکه بخواهد به خاک عزیزمان تجاوز کند در ذهنش هم نمی‌گنجد.

رئیس جمهور اظهار داشت: سربلندی ایران به برکت رزمندگان، دانشمندان و نخبگان ماست که توانسته قدرت نظامی بازدارندگی کشورمان را در جایگاهی قرار دهد که نیازی به دشمنان نداریم که ما را مسلح کنند.

دکتر پزشکیان ادامه داد: قدردان تمام رزمندگان، فرماندهان و نیروهای مسلح در اقصی نقاط کشور هستم، اگر فرماندهان، نظامیان، ارتشیان، دریاداران نبودند، امروز ایران ما امن نبود و مردم نمی‌توانستند در آرامش زندگی کنند.

وی گفت: ما به وجود این عزیزان افتخار می‌کنیم، اینها زینت کشورمان هستند و می‌توانیم با قدرت به دنیا اعلام کنیم که قادریم علاوه بر اینکه از کشورمان دفاع کنیم، با وحدت و انسجام کشورهای اسلامی منطقه خود را در صلح و امنیت و آرامش نگه داریم و بتوانیم عزت و سربلندی را به رخ دیگران بکشیم و اسرائیل غاصب و خونخوار و نسل کش را با وحدت و انسجام به جای خود بنشانیم.

وی گفت: رهبر انقلاب با تدابیر داعیانه و نگرش عمیق، باعث و بانی چنین عزت و سربلندی است و ما به وجود رهبر عزیزمان افتخار می‌کنیم و تلاش می‌کنیم قدرت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی را با تقویت و پشتیبانی از شما عزیزان همچنان حفظ کنیم.

خبر مرتبط
واکنش نماینده ویژه پزشکیان به بی‌احترامی نماینده طالبان

اقتصادنیوز: سرپرست سفارت ایران و نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان نسبت به بی‌احترامی نماینده طالبان در کنفرانس وحدت اسلامی به سرود ملی ایران واکنش نشان داد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.