خط‌ونشان‌کشیدن پیولی برای مدعیان قهرمانی در لیگ عربستان

خبرگزاری ایسنا شنبه 31 شهریور 1403 - 10:39
سرمربی ایتالیایی النصر تاکید کرد که تنها به قهرمانی با این تیم در لیگ عربستان فکر می‌کند.

به گزارش ایسنا، النصر سرانجام بعد از شروع ناامیدکننده‌ای که در لیگ عربستان داشت تصمیم گرفت سرمربی پرتغالی‌اش را از کار برکنار و استفانو پیولی را به عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کند. النصر در نخستین حضور پیولی عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد و توانست در خانه الاتفاق با سه گل به پیروزی برسد و نخستین شکست فصل شاگردان استیون جرارد را رقم بزند.

به نوشته سعودی‌اسپورت، پیولی در آغاز کارش برای مدعیان قهرمانی در لیگ عربستان دست به کری‌خوانی زد. او گفت: دلیل آمدن من به النصر کاملا مشخص است. من قهرمانی در لیگ عربستان را می‌خواهم. به‌خوبی می‌دانیم که چه چالش‌هایی پیش روی ماست. می‌خواهیم در هر بازی با بهترین شرایط به میدان برویم.

پیولی ادامه داد: در النصر توانای‌یهای بسیار بالایی یافته‌ام. هر مربی باید در این تیم خودش را نشان دهد. ما در نخستین گام عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دادیم و از بازیکنان کاملا راضی‌ام.

النصر در چهار بازی خود در فصل جاری لیگ عربستان هشت امتیاز کسب کرده و در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد. الاتحاد و الهلال با وجود یک بازی کمتر ۹ امتیازی‌اند و حساس‌ترین بازی هفته چهارم را شنبه‌شب (امشب) برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.