تردید رئال: خبری از مذاکره با آرنولد نیست

ورزش سه شنبه 31 شهریور 1403 - 13:32
مدیران رئال مادرید هنوز مذاکره‌ای با نمایندگان ترنت الکساندر آرنولد برای جذب این بازیکن نداشته‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر آرنولد در چند فصل اخیر همیشه یکی از ستاره‌های درخشان حاضر در ترکیب لیورپول و رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بوده و عملکرد بسیار خوبش باعث شده است که بسیاری از فوتبال دوستان و رسانه‌ها از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان در پست خودش یاد کنند.

قرارداد این ستاره انگلیسی با لیورپول در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید اما هنوز خبری از امضای قرارداد جدید او با این باشگاه نیست. هرچند مدیران لیورپول به صورت جدی در تلاش هستند که او را هرچه زودتر برای امضای قرارداد جدید مجاب کنند اما شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او به گوش می‌رسد.

رئال مادرید علاقه زیادی به جذب این بازیکن ندارد و رابطه خوب او با جود بلینگام باعث شده است که شرایط برای انتقال او به این تیم هم بیش از پیش فراهم شود و گفته می‌شود که خود این بازیکن هم به پوشیدن پیراهن این تیم و بازی در سانتیاگو برنابئو بی‌میل نیست و دوست دارد چنین اتفاقی را تجربه کند.

اما سایت اسپانیایی رلوو مدعی شده است که مدیران رئال مادرید هنوز هیچ مذاکره و صحبتی با مدیر برنامه و نمایندگان او درباره احتمال به خدمت گرفتنش در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده انجام نداده‌اند. این در حالی است که علاقه آنها به او مورد تایید منابع نزدیک به این باشگاه هم هست اما آنها حداقل تا ماه ژانویه هیچ گامی در این راستا برنخواهند داشت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.