بخش کامنت‌ها را بست/ واکنش فوری تراشتگن به توهین‌ها در اینستاگرام

ورزش سه شنبه 31 شهریور 1403 - 13:37
انتقادات به تراشتگن بعد از شکست بارسا مقابل موناکو به شبکه های اجتماعی هم رسیده تا جایی که گلر آلمانی محبور به واکنش شد.

به گزارش "ورزش سه"، تراشتگن در جدیدترین پست اینستاگرامی خود تصویری از خود در بندر بارسلونا منتشر کرده و نکته جالب آن بستن کامنت‌هاست. هیچکس نمی‌تواند زیر این پست نظرش را بنویسد و دلیلش نیز مشخص است.

بمباران نظرات انتقادی زیر پست‌های قبلی تراشتگن به خاطر اشتباهی که او برابر موناکو مرتکب شد، ادامه دارد. یک پاس اشتباه برای گارسیا و سپس خطای این بازیکن و ده نفره شدن بارسا که در نهایت باعث شکست 2-1 در اولین روز لیگ قهرمانان شد.

انتقادات از گلر آلمانی فقط محدود به رسانه‌ها نبود و بسیاری از هواداران بارسا نیز در شبکه‌های اجتماعی او را مورد انتقاد قرار داده و بعضا توهین‌هایی نیز به او شد. در نهایت تراشتگن مجبور شد کامنت‌های اینستاگرامش را ببندد تا اینگونه بتواند شرایط را کنترل کند.

2084158

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.