نگرانی بارسا: غیبت پدری و کاسادو در تمرین

ورزش سه شنبه 31 شهریور 1403 - 14:21
پدری و مارک کاسادو در تمرینات امروز بارسلونا حضور نداشته و در سالن بدنسازی مشغول تمرین بودند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پنجشنبه هفته گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی موناکو به میدان رفت و با نتیجه ۱-۲ در این بازی که در خانه حریف برگزار می‌شد شکست خورد تا اولین باخت این فصل را در این بازی تجربه کرده باشد.

کاسادو در جریان این بازی دچار مصدومیت از ناحیه مچ پایش شد و منابع نزدیک به بارسا تایید کردند که او در دقایق پایانی حضورش در میدان احساس درد زیادی از ناحیه مچ پا داشت و حتی لنگان لنگان به سمت رختکن رفت تا نگرانی‌ها از بابت شرایط او برای ادامه حضورش در ترکیب بارسا در دیدارهای پیش رو افزایش پیدا کند.

2083702

این بازیکن به همراه پدری در تمرینات امروز بارسلونا هم غایب بودند و کارشان را در سالن بدنسازی ادامه دادند تا نگرانی هواداران از بابت وضعیت آنها بیش از پیش افزایش پیدا کند اما گفته می‌شود که این دو ستاره جوان بارسا مشکل خاصی برای حضور در ترکیب این تیم ندارند.

در واقع کوپه مدعی شده است که پدری و کاسادو هیچ مشکل خاصی ندارند و فردا در فهرست حاضر خواهند بود. این تصمیم فلیک بوده است که قصد دارد از آنها مراقبت کاملی به عمل آورد و به همین دلیل درخواست کرده است که این دو نفر امروز در سالن بدنسازی مشغول به کار باشند.

بارسلونا باید روز یکشنبه در چارچوب مسابقات هفته ششم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه خانگی ویارئال روبروی این تیم به میدان برود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.