خوشحالی سیتی: دی بروینه به بازی آرسنال می‌رسد

ورزش سه شنبه 31 شهریور 1403 - 14:28
کوین دی‌بروینه به احتمال زیاد می‌تواند منچسترسیتی را در بازی این هفته برابر آرسنال همراهی کند.

به گزارش "ورزش سه"، دی بروینه پس از مصدومیت طولانی فصل گذشته توانسته بود با قدرت به ترکیب منچسترسیتی برگردد و در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشت اما در اولین بازی از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر اینتر دچار مصدومیت شد.

2051480

او در ابتدای نیمه دوم از زمین بازی بیرون رفت و گفته شد که به دلیل مصدومیت قادر به ادامه حضور در ترکیب سیتی نبوده است و رسانه‌های انگلیسی خیلی زود خبر دادند که این بازیکن به احتمال زیاد بازی حساس این هفته تیمش برابر آرسنال در لیگ برتر انگلیس را از دست خواهد داد که اتفاق بدی برای سیتی به حساب می‌آید.

اما به نظر می‌رسد که مصدومیت این ستاره بلژیکی چندان جدی نیست و این احتمال وجود دارد که او بتواند در بازی فردا برابر آرسنال در ترکیب سیتی حاضر شود و به تیمش برای پیروزی برابر این رقیب قدرتمند کمک کند.

پپ گواردیولا هم روز گذشته در نشست خبری پیش از این بازی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت این بازیکن به خبرنگاران گفت:« دی بروینه امروز احساس بهتری داشت اما هنوز به صورت کامل خوب نشده است. او کمی استراحت کرده و فردا تمرین خواهد کرد تا ببینیم که شرایطش به چه شکلی خواهد بود. احتمال دارد بتواند برابر آرسنال بازی کند.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.