محور چالوس به سمت تهران یکطرفه شد

خبرگزاری ایسنا شنبه 31 شهریور 1403 - 14:52
بر اساس آخرین گزارش‌ها، تردد کلیه وسایل نقلیه از محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین گزارش‌های سازمان راهداری تا این لحظه، تردد کلیه وسایل نقلیه از محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

همچنین ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا تویر و محدوده‌های مکارود، هزارچم و ولی آباد، هراز محدوده سه راهی چلاو مسیر (رفت و برگشت) و مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های بایجان، شنگلده، گزنک و رینه، محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های پل سفید، ورسک و دماوند و در آزادراه رشت - قزوین مسیر (شمال به جنوب) محدوده سراوان سنگین گزارش شده است.

گفتنی است تردد در آزادراه تهران - شمال مسیر (رفت و برگشت) روان است.

ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

همچنین ترافیک در آزادراه قزوین -  کرج  - تهران محدوده های هیو، ماموت و حدفاصل حسین آباد تا پل کلاک در اکثر مقاطع و آزادراه پردیس - تهران حدفاصل تونل شماره ۴ تا تونل شماره ۲ سنگین است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.