لحظات پر استرس جلالی: دعا با چشمان بسته! (عکس)

ورزش سه شنبه 31 شهریور 1403 - 14:53
ابولفضل جلالی دقایق پر استرسی را در بازی با نساجی تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ابولفضل جلالی سومین بازی برای استقلال را به‌عنوان جانشین به میدان آمد و در آستانه دربی پایتخت موفق به گلزنی شد، اما پرچم کمک داور مسابقه رویاهای این بازیکن برای بازگشت به ترکیب اصلی را تحت تاثیر قرار داد و فشار روانی زیادی در زمان بررسی توسط var به این بازیکن وارد کرد.

وقفه‌های طولانی مدت در زمان بررسی صحنه‌ها در بازی‌های مختلف دیده شده و مربیان و بازیکنان در مسابقات مختلف شرایط مشابه جلالی را تجربه کردند، در لحظاتی از وقفه‌ای که ایجاد شده بود، جلالی از دیگر بازیکنان جدا شد و با دعا خواندن سعی داشت که لحظات آرام‌تری را تجربه کند، این گل علاوه بر بازگشت استقلال به مسابقه، برای جلالی که مدتی بود از ترکیب اصلی دور شده بود، اهمیت بالایی داشت و شرایط سختی برای او ایجاد کرده بود.

2084181

مدافع تاثیرگذار آبی‌ها در نهایت بعد از اعلام گل سر از پا نمی‌شناخت و به سمت نیمکت استقلال رفت و خوشحالی خود را با بازیکنان نیمکت‌نشین این تیم تقسیم کرد و در ادامه مسابقه هم با انگیزه در زمین حاضر شد.

جلالی در فصل گذشته لیگ برتر 10 پاس گل ارسال کرد و تک گل او مقابل نساجی در هفته سیزدهم لیگ برتر به ثمر رسید و حالا در هفته پنجم مسابقات توانست برای استقلال گلزنی کند، اما هنوز موفق به ارسال پاس گل در لیگ برتر نشده است.

با توجه به آمادگی بالای جلالی و زکی‌پور، نکونام انتخاب سختی برای مدافع چپ اصلی خود در دربی پایتخت خواهد داشت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.