ماجرای سفر همسر و پسر بهداد سلیمی به وزارتخانه کشیده شد

فرارو شنبه 31 شهریور 1403 - 15:36
وزارت ورزش و جوانان پیگیر اتفاقات فدراسیون وزنه برداری برای مسابقات قهرمانی جوانان جهان بوده و از این فدراسیون توضیح خواسته است.

حذف ۶ وزنه بردار ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان اسپانیا به خاطر اشتباه فدراسیون در گرفتن آزمایش دوپینگ و عدم رعایت فاصله زمانی و همچنین حضور افراد غیر مرتبط از جمله همسر و دختر بهداد سلیمی در فهرست اولیه نفرات اعزامی به اسپانیا باعث شده است که فدراسیونِ تحت ریاست سجاد انوشیروانی دچار حاشیه خود ساخته شود.
برهمین اساس وزارت ورزش و جوانان و شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی پیگیر اتفاقات رخ داده در فدراسیون وزنه برداری هستند و از مسوولان این فدراسیون توضیح خواسته اند.
سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون وزنه برداری هم که قرار بود راهی اسپانیا شود، به دلیل اتفاقات رخ داده اعلام کرد سفر خود را لغو کرده و در تهران خواهد ماند.
مسابقات نمایندگان کشورمان در غیاب ۶ وزنه بردار از فردا آغاز می‌شود.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.