فردا؛ وداع اهالی هنر با پیکر محمود حکیمی

اقتصادنیوز شنبه 31 شهریور 1403 - 16:08
اقتصادنیوز: نویسندگان، هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر کشورمان، فردا ساعت 9:30 صبح با پیکر استاد محمود حکیمی در مقابل تالار وحدت وداع می‌کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، فردا، اول مهرماه، مراسم وداع با پیکر زنده‌یاد محمود حکیمی، از نویسندگان پیشکسوت ادبیات دینی، در تالار وحدت برگزار می‌شود.

پیکر این نویسنده و پیشکسوت ادبیات دینی، پس از تشییع در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا به خاک سپرده می‌شود.

حکیمی متولد سال 1323 و از نویسندگان پرکار در حوزه تاریخ اسلام است؛ او از جمله نویسندگان و پژوهشگرانی است که عمر خود را وقف پژوهش و مطالعه در حوزه معارف اهل بیت علیهم السلام کرده بود و آثار متعددی در این زمینه نوشت.

«غرب بیمار»، نخستین کتاب محمود حکیمی است که در سال 1351 منتشر شد و از دیگر آثار ماندگار وی می‌توان به «همراه با عارفان، عیاران و جوانمردان»، «در مدرسه مولانا: سیری در مثنوی معنوی»، «داستان‌ها و فرازهایی از زندگانی امام حسین»، «سلحشوران علوی»، «در سرزمین یخبندان»، «اشراف زاده جوان» و ... اشاره کرد.

این نویسنده و پژوهشگر از مدتی پیش درگیر بیماری شده و در بیمارستان شریعتی تهران بستری بود؛ وی پس از تحمل یک دوره بیماری بامداد روز سی‌ام شهریورماه به جان آفرین تسلیم کرد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.