یک ایرانی روی سکوی تور جهانی تنیس تهران رفت

خبرگزاری ایسنا شنبه 31 شهریور 1403 - 18:41
سامیار الیاسی و سیمونه آگوستینی از ایتالیا عنوان قهرمانی‌ تور جهانی تنیس مردان را به نام خود ثبت کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از  فدراسیون تنیس، هشتمین روز هفته دوم تور جهانی تنیس مردان با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی و فینال دونفره در زمین‌های مجموعه ورزشی انقلاب تهران پیگیری شد تا تکلیف نفرات برتر مشخص شود.

در مرحله نهایی بخش دونفره، سامیار الیاسی از ایران به همراه سیمونه آگوستینی از ایتالیا به مصاف تیم دونفره ووجیک از بلژیک و مرچن از استرالیا رفتند و در نهایت این این بازی دیدنی با نتیجه ۲ بر یک به سود الیاسی از ایران و آگوستینی از ایتالیا به پایان رسید و تکلیف جام قهرمانی مشخص شد.

هم‌چنین با انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی نیز لورنزو بوچی از ایتالیا پس از پیروزی ۱-۶ در ست اول مقابل ایوانووف ساولی از روسیه ، در ست دوم در امتیاز ۵-۱ پس از مصدومیت از ادامه بازی انصراف داد تا نماینده روسیه موفق به حضور در فینال بازی‌ها شود.

در دیگر دیدار این مرحله نیز دنیز کلاک از روسیه موفق شد با پیروزی ۲ بر یک مقابل جاوا از هند راهی دیدار پایانی شود.

در جدول اصلی بازی‌ها نمایندگانی از کشورهای ایران، اسپانیا، روسیه، ایتالیا، ترکیه، هند، استرالیا، فرانسه، چک و بلژیک حضور دارند و فردا با انجام فینال بخش انفرادی بین نمایندگان روسیه، پرونده این مسابقات بسته می‌شود.

رقابت‌های ۳۰ هزار دلاری تور جهانی تنیس در بخش مردان از ۱۱ شهریور ماه به مدت ۲ هفته در زمین‌های مجموعه ورزشی انقلاب تهران در حال انجام است.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سینا ابراهیمیان، سرداور نشان نقره کشورمان است و شاهرخ کشاورز مدیریت ۲ هفته‌ای تور جهانی را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.