خبر خوش عیدانه | آخرین خبر از واریز 1 میلیون تومان متناسب سازی حقوق بازنشستگان | بازنشستگان بخوانند

نامه نیوز شنبه 31 شهریور 1403 - 18:53
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سایت دیجی سرگرمی ، یک فعال صنفی بازنشستگان گفت: اجرای متناسب سازی منتظر تصویب لایحه دولت در مجلس است که انتظار داریم هرچه سریعتر این لایحه درمجلس به تصویب برسد تا احکام متناسب سازی دراسرع وقت صادر شود. بازنشستگان بیش از شش ماه در انتظار مانده اند.

حقوق بازنشستگان | بازنشستگان کشوری و لشگری، برای دو ماه، تیر و مرداد، یک میلیون تومان بابت علی الحساب متناسب سازی دریافت کردند؛ این در حالیست که این مبالغ علیرغم وعده های بسیار برای بازنشستگان کارگری واریز نشده است.​

«عبدالحمید عبائی حسنی» رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان خوزستان وبازرس کانون عالی کشور در این رابطه گفت: در زمینه اجرای همسان سازی به قانون عمل نشد؛ قرار بود ۴۰ درصد این متناسب سازی سال اول برنامه هفتم به بازنشستگان پرداخت شود اما متاسفانه با گذشت ۶ ماه ازسال هنوز اجرایی شدن آن در هاله‌ای از ابهام است.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.