ترکیب چادرملو: اخباری به تیم برنده دست نزد

ورزش سه شنبه 31 شهریور 1403 - 19:09
چادرملو بدون تغییر نسبت به بازی قبل برابر نساجی، به مصاف استقلال خوزستان می رود.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای باقیمانده از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های استقلال خوزستان و چادرملو یزد در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

چادرملو که هفته قبل توانست با پیروزی برابر نساجی، نخستین برد خود را در اولین بازی خانگی که در یزد برگزار کرد را به دست بیاورد، با همان ترکیبی به میدان می رود که مقابل نماینده مازندارن به زمین بازی رفته بود.

ادسون ماردن سنگربان برزیلی در این مسابقه نیز از ابتدا برای تیمش به میدان می رود. ویکتور ماتئوس یا همان ویتائو به همراه سیروس صادقیان زوج خط دفاعی را تشکیل داده اند.

محمدمهدی احمدی بازیکن سابق پرسپولیس در سمت چپ خط دفاعی انجام وظیفه می کند و در سمت راست نیز شاهد حضور محمد پاپی در ترکیب اصلی هستیم.

سیروس صادقیان به همراه والاس آلمیدا در مرکز زمین حضور دارند و جلوتر از آنها نیز هادی حبیبی نژاد در پست هافبک پشت مهاجم، علی خدادادی به عنوان وینگر چپ و متئوس سانتوس در پست وینگر راست بازی می کنند.

ضمن اینکه تک مهاجم چادرملو برای این بازی، علی یحیی زاده بوده و امید اصلی گلزنی تیمش محسوب می شود.

ترکیب چادرملو برای دیدار با استقلال خوزستان به شرح زیر است:
ادسون ماردن، محمد پاپی، علی طاهران، ویکتور ماتئوس، سیروس صادقیان، والاس آلمیدا، محمدمهدی احمدی، متئوس سانتوس، هادی حبیبی نژاد، علی یحیی زاده و علی خدادادی

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.