عیسی، لحظه افسوس پرسپولیس (عکس)

ورزش سه شنبه 31 شهریور 1403 - 20:20
عیسی آل‌کثیر یکی از مهمترین موقعیت‌های تیمش را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر همزمان با لوکاس ژوائو وارد زمین شد و فرصت چندانی برای بازی نداشت اما با این حال روی پاس دیدنی مهاجم تنومند تیم پرسپولیس موقعیتی بسیار خوب را به دست آورد اما به راحتی هرچه تمام‌تر فرصت زدن اولین گل فصل را از دست داد.

در این صحنه لوکاس به خوبی مدافع مقابل خود را فریب داد و در حالی که دو دفاع را کنار خود می‌دید، پاس خود را به عیسی داد تا این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و هواداران پرسپولیس را نیم خیز کند که در این صحنه یک کنترل بد همه چیز را خراب کرد.

2084321

مهاجم جنوبی پرسپولیس میتوانست با یک کنترل ساده و ضربه با پای راست پرسپولیس را به گل سوم برساند و شانس خود برای حضور در شهرآورد را هم بالا ببرد اما نتوانست آنچه را که هواداران پرسپولیس و گاریدو انتظار دارند، نشان دهد.

البته برای عیسی هنوز راه زیادی در این فصل باقیمانده و این بازیکن فرصت خوبی خواهد داشت تا بتواند طلسم این فصل را همچون علیپور بشکند و روحیه خود را هم برای ادامه فصل بالا ببرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.