اشلوت: طبیعی بود که برنده شویم اما راحت نبود!

ورزش سه شنبه 31 شهریور 1403 - 21:07
آرنه اشلوت، سرمربی لیورپول معتقد است برد مقابل بورنموث هرگز کار آسانی نبود و به سختی موفق به کسب سه امتیاز شدند.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول بعد از شکست هفته گذشته مقابل ناتینگهام فارست توانست از سد میلان در لیگ قهرمانان در هفته نخست لیگ قهرمانان بگذرد و امروز نیز در هفته پنجم لیگ برتر، با نتیجه ۳-۰ از سد بورنموث گذشتند تا دوباره به روزهای خوب برگردند.

آرنه اشلوت سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:" طبیعی است که روی کاغذ همه از ما انتظار بردی راحت در بازی خانگی مقابل بورنموث را داشته باشند اما واقعیت این است که همه تیم ها در لیگ برتر بسیار قوی هستند و برای پیروزی باید سخت تلاش کرد. آنها امروز ما را تحت فشار گذاشتند و بازی سختی بود."

اشلوت درخصوص عملکرد خوب ترنت الکساندر آرنولد و ثبت اولین پاس گلش در فصل جدید لیگ برتر بعد از درخشش مقابل میلان گفت:" برای من تعجبی ندارد که او روی گل های ما تاثیر گذار باشد. چیزی که امروز بیشتر از اد پسندیدم عملکرد دفاعی مثبتش بود. وقتی عملکرد تهاجمی و تدافعی یکسانی دارد، من بسیار خوشحال می‌شوم."

2074598

اشلوت سپس در خصوص گلزنی داروین نونیز اضافه کرد:" امیدواریم تعداد گل هایش در هر بازی بیشتر و بیشتر شود.  با این حال او بسیار خوب ظاهر شد. بازیکنان خوب بسیاری داریم و تا زمانی که شاهد درخشش آنها هستم بسیار خوشحالم."

اشلوت سپس‌ به گلزنی لوئیز دیاز واکنش نشان داد و افزود:" تمام کنندگی او عالی بود. اما نباید از عملکرد خوب سایر بازیکنان پیش از گلزنی او به راحتی بگذریم. روی گل اول توپ گیری ایبو عالی بود و آرنولد نیز پاس خیلی خوبی روی گل دومش به او داد و دیاز نیز به زیبایی هرچه تمام توپ ها را به گل تبدیل کرد."

کوئیمین کلهر در این بازی با توجه به مصدومیت آلیسون بکر از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و موفق به ثبت کلین شیت شد. اشلوت در این خصوص گفت:" داشتن دو دروازه بان خوب برای یک تیم بسیار مهم است. او امروز چند سیو خیلی خوب داشت و باید به او زمان داد تا بهتر از این ها ظاهر شود."

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.