حنانوف، از دربی تهران تا نصف جهان

ورزش سه شنبه 31 شهریور 1403 - 21:36
وحدت حنانوف آماده حضور در شهرآورد اصفهان می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع تاجیکستانی و سابق تیم پرسپولیس که این فصل در انتقالی بزرگ و جالب به سپاهان پیوسته، باتوجه به دوری سیاوش یزدانی و محمد دانشگر توانسته جایگاه ثابتی را هم در ترکیب تیم ژوزه مورایس به دست بیاورد.

او البته باتوجه به جدایی رامین رضاییان به عنوان دفاع راست ذخیره به سپاهان پیوست اما در بازی با الوحدات حتی به پست دفاع چپ هم منتقل شد تا بازی در پست جدید را تجربه کند.

2084367

حنانوف باوجود گلزنی در این دیدار هم انتقاداتی را متوجه خود دید اما همین گل کافی بود تا شانس خود را برای حضور در شهرآورد اصفهان بالا ببرد و حالا امیدوار است بعد از تمرینات این هفته، از ابتدای مسابقه برای تیمش به میدان برود.

حنانوف سابقه حضور در شهرآورد پایتخت را هم دارد و حالا در صورت بازی در دربی اصفهان، تجربه جالبی را به دست خواهد آورد، هرچند که این بازی زمین تا آسمان با دیدار پرسپولیس - استقلال متفاوت است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.