پیروزی شیرین خارج از خانه برای فولاد در تهران

خبرگزاری مهر شنبه 31 شهریور 1403 - 21:54
دیدار تیم های فوتبال هوادار و فولاد با برتری فولاد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال هوادار و فولاد در هفته پنجم لیگ برتر و از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه پاس و با قضاوت امیر ایار به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.

ترکیب هوادار: حسین اکبر منادی، محمدعرفان معصومی، صائب محبی (۷۰- محمد ستاری)، میثم تهی‌دست، مرتضی منصوری، مصطفی احمدی، ادریس رحمانی (۴۷- محمد حسین زواری)، میلاد خدایی (۸۰- حسین مهربان)، محمد دیندار (۶۳- محمدحسین صادقی)، پیمان رنجبری (۷۰- علی فتحی)، مهدی گودرزی

ترکیب فولاد: اتکیر یوسوپوف، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، علی نعمتی، محمدجواد محمدی (۸۰- سینا مریدی)، احسان پهلوان، محمدرضا سلیمانی اصل محمدرضا سلیمانی (۴۶- ساسان انصاری)، محمد عباسی (۶۳- سینا اسدبیگی)، پوریا سرآبادانی، علی‌اصغر اعرابی، آرش اکبرزاده (۸۰- محمد عسکری)

تعداد اندکی از هواداران تیم فوتبال فولاد در ورزشگاه حضور داشتند و به تشویق به تیم خود پرداختند.

بازی را بازیکنان هوادار بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۱۰ دیندار توپ را به سمت دروازه فولاد ارسال کرد که با ضربه سر خدایی همراه شد و مدافعان فولاد توپ را دور کردند.

پیروزی شیرین خارج از خانه برای فولاد در تهران

اولین حمله و اولین گل برای فولاد

در دقیقه ۳۸ روی سانتر عالی مجتبی نجاریان، توپ به موسی کولیبالی رسید و این بازیکن با ضربه سری زیبا توانست گل اول فولاد را وارد دروازه اکبرمنادی کند.

در اواخر نیمه اول بازیکنان هوادار این فرصت را داشتند تا روی اشتباه مدافعان فولاد به گل دست یابند اما ضربه خدایی با بی دقتی در اختیار بازیکنان فولاد قرار گرفت.

تیرک دروازه مانع از گلزنی شاگردان رحمتی

بازیکنان هوادار برای جبران گل خورده تلاش زیادی کردند و موقعیت‌هایی هم روی دروازه میهمان خود خلق کردند. در دقیقه ۵۶ توپ به مهدی گودرزی رسید و این بازیکن به توپ ضربه زد که توپ به تیرک دروازه فولاد برخورد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.