یوونتوس 0-0 ناپولی‌: کونته در تورین امتیاز گرفت

ورزش سه شنبه 31 شهریور 1403 - 21:58
یوونتوس در بازی هفته پنجم سری A مقابل ناپولی‌ به تساوی بدون گل رسید.

به گزارش "ورزش سه"، از سری رقابت‌های هفته پنجم سری A یوونتوس در ورزشگاه آلیانز از ناپولی‌ میزبانی کرد و در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل در پایانی یک دیدار کاملا معمولی دست پیدا کردند.

این دیدار برای دو تیم اهمیت زیادی داشت و کسب سه امتیاز می‌توانست تکلیف صدرنشین را مشخص کند. یووه که طی 10 بازی از 13 دیدار خانگی مقابل ناپولی با برد زمین را ترک کرده بود، بازی را نسبت به حریفش بهتر آغاز کرد.

بیانکونری‌‌ها تلاش می‌کردند تا با ارسال از کناره‌ها برای دوشان ولاهوویچ فرصت سرزنی ایجاد کنند که مدافعان ناپولی‌ بهتر از مهاجم صربستانی کار کرده و او را ناکام گذاشتند.

2084388

بعد از ولاهوویچ، کنان ایلدیز در دقیقه 13 با نفوذ به محوطه جریمه سعی کرد با شوتزنی شانس گلزنی خود را امتحان کند که ضربه او داخل چارچوب جای نداشت.

در دقیقه 17 روملو لوکاکو فرصت داشت دروازه یوونتوس را تهدید کند که ضربه او به راحتی در اختیار دی‌گرگوریو قرار گرفت. اولین ضربه ناپولی‌ در چارچوب یووه در دقیقه 28 رقم خورد که ضربه از راه دور اسکات مک تامینی را دی‌گرگوریو به سختی مهار کرد.

در دقیقه 36 الکس مرت بدون اینکه مشکل خاصی داشته باشد ناگهان دچار مصدومیت عضلانی شد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا الیا کارپیل به جای او برای ناپولی‌ وارد زمین شود.

یوونتوس تا پایان نیمه اول هیچ شوتی داخل چارچوب دروازه ناپولی‌ نداشت و خوش شانس بود که با واکنش دیدنی دی گرگوریو گل دریافت نکرد و این دروازه‌بان موفق شد ضربه ایستگاهی خطرناک متئو پولیتانو را مهار کند.

2084390

تیاگو موتا که از عملکرد خط حمله تیمش رضایت نداشت در ابتدای نیمه دوم دوشان ولاهوویچ را از زمین خارج کرد و تیموتی وه‌آ به جای او وارد ترکیب شد.

با این حال اولین موقعیت جدی بازی در نیمه دوم هم توسط ناپولی ایجاد شد. پولیتانو در دقیقه 54 به خوبی دو مدافع یووه را کنار گذاشت و ضربه قوس‌دار او با فاصله بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

یووه در اواسط نیمه دوم بیش از 70 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و در مقابل حملات خطرناکی را برای تغییر نتیجه بازی ایجاد نمی‌کرد.

2084389

بازی توسط دو تیم مانند اکثر دقایق این دیدار بدون ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه‌ها دنبال شد تا جایی که به نظر می‌رسید دو تیم به کسب تساوی رضایت دارند و در نهایت بازی با تقسیم امتیازات در ورزشگاه آلیانز به پایان رسید.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.