شمسایی: سعی کنید پا توی کفش کسی نگذارید!

تابناک شنبه 31 شهریور 1403 - 22:01

به گزارش «تابناک ورزشی»، وحید شمسایی در گفت و گو با فارس، درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال ایران در آستانه بازی با فرانسه، اظهار داشت: ما یک تیم ملی برای یک کشور هستیم و تمام تلاش خود را برای تیم ملی ایران می‌کنیم. تا اینجا یک دوره را گذراندیم و به مرحله بعد صعود کردیم‌.

وی افزود: اتفاقات عجیب و غریب زیادی مثل مریضی و مصدومیت افتاد. همین امروز سعید احمد عباسی ما را در هاله‌ای از ابهام قرار داد و از خدا می‌خواهم اتفاقی برای سلامتی‌اش نیفتد‌. خدا را شکر روحیه تیم با ۲ بازی خوب و نتایج خوب بالاست.

سرمربی تیم ملی فوتسال اضافه کرد: فراز و نشیب‌ هم نداشتیم‌. یک جا فقط تصور کردیم می‌توانیم راحت از سد گواتمالا رد شویم اما ما را تنبیه کرد. هرچند بلافاصله به بازی برگشتیم و نتیجه ایده‌آلی گرفتیم. تفکر می‌کنیم در ادامه باید چه مسیری را برویم. تشکر می‌کنم از همه مردم، پیشکسوتان و افرادی که زحمت می‌کشند.

شمسایی اضافه کرد: من یک دیالوگ دارم و به همه بزرگ‌ترها و اساتید می‌گویم سعی کنید پایتان را در کفش کسی نگذارید. فردا بازی سختی است. امیدوارم درباره خودم تصمیم بگیرم نه درباره کس دیگری. باید در صحبت‌هایمان دقت کنیم. این تیم برای من نیست و برای بیش از ۸۰ میلیون ایرانی است. ما هم شاگرد آنها هستیم و هرچه پرچم‌ بالا برود‌، لذتش برای من و همه مردم ایران است. در آن شرایط سخت اقتصادی اگر دل مردم شاد شود، ما برنده هستیم. برای بچه‌های خود دعا کنید.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.