محرومیت هواداران، اجحاف در حق خیبر است / عدالت را رعایت کنید

خبرگزاری ایسنا شنبه 31 شهریور 1403 - 23:48
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال خیبر، محرومیت هواداران و تماشاگران لرستانی در بازی با تراکتورسازی تبریز را اجحاف در حق تیمش می‌داند.

میثم رحمانی که در نشست خبری پیش از بازی خیبر و تراکتور حاضر شده بود، گفت: متوجه شدیم قرار است بازی تیم استقلال خوزستان که همه شاهد بودند چه اتفاقاتی در بازی تیم‌شان برابر استقلال تهران رخ داد، با حضور ۵۰ درصدی تماشاگران برگزار شود.

وی بیان کرد: این در حالی‌است که هواداران خونگرم و باتعصب خیبر از حضور در ورزشگاه و دیدن بازی مهم فردا(یکشنبه، ۱ مهر) مقابل تراکتور محروم هستند.

رحمانی تاکید کرد: خواهش ما از کمیته انضباطی فوتبال این است که حداقل در این‌گونه موارد که تماشاگران از حضور در ورزشگاه‌ها محروم می‌شوند، مساوات و عدالت را رعایت کند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال خیبر با بیان این‌که کاش حکم بازی فردای ما هم با حضور ۵۰ درصدی بود و خیبر می‌توانست از یار دوازدهم خود استفاده کند، اظهار کرد: خواهش باشگاه این است حداقل در این‌گونه موارد، کمیته انضباطی مسائل مختلف را ببیند.

وی افزود: حکم، مربوط به فصل گذشته بوده و محرومیت فصل قبل، الان اعمال می‌شود. ولی ای‌کاش همه جوانب در نظر گرفته می‌شد تا در چنین مسابقه‌ای خیبر از یار دوازدهم خودش محروم نشود.

رحمانی اظهار کرد: علت این سخت‌گیری فدراسیون فوتبال برای خود ما هم سوال بوده و باشگاه این موضوع را پیگیری کرده است.

وی با تاکید دوباره بر این‌که این حکم از فصل گذشته بوده ولی محرومیت تعلیقی ما اعمال شده است، یادآور شد: بازی استقلال خوزستان و چادرملو، استقلال تهران و استقلال خوزستان را همه دیدند و ۵۰ درصد هواداران استقلال خوزستان می‌توانند در دو مسابقه‌ی آینده حضور داشته باشند ولی متأسفانه شاهدیم حکم برای خیبر به طور کامل قرار است اجرا شود و این اجحاف در حق باشگاه خیبر است.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال خیبر تاکید کرد: خیبر امسال وارد لیگ برتر شده و می‌شد به لحاظ فرهنگی به تیم و مجموعه هواداران ما کمک کرد.

رحمانی تصریح کرد: وقتی در مورد سایر تیم‌های لیگ برتری این اتفاق می‌افتد و آن‌ها می‌توانند از ظرفیت ۵۰ درصدی استفاده کنند، این مهم برای ما نیز در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.