چشم الوحده به احمد نوراللهی است

ورزش سه یکشنبه 01 مهر 1403 - 00:09
نوراللهی در جمع باسابقه‌ترین بازیکنان ایرانی لیگ امارات قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، 93 بازی با پیراهن شباب الاهلی و الوحده امارات، احمد نوراللهی را به یکی از پرسابقه‌ترین بازیکنان ایرانی شاغل در امارات تبدیل کرده است. او البته برای رسیدن به صدر این جدول باید دو سه سال دیگر هم در فوتبال امارات باقی بماند اما همین رسیدن به حدنصاب صد بازی در این کشور، جایگاه جالبی را برای احمد نور رقم زده است.

این بازیکن که بیش از دویست بار پیراهن پرسپولیس را پوشیده و در این سالها جزو بازیکنانی است که بیشترین تعداد بازی باشگاهی را از خود به جای گذاشته اند، حالا به عنوان یکی از کاپیتان‌های تیم الوحده پای به سومین هفته لیگ امارات خواهد گذاشت تا در دیدار مقابل شباب الاهلی، تیم سابقش، قرار بگیرد.

نوراللهی بعد از قهرمانی‌های متوالی با پرسپولیس، اردوی این تیم را به مقصد شباب ترک کرد و توانست با این تیم عنوان قهرمانی لیگ امارات را به دست بیاورد و حالا با الوحده امیدوار است نتایج نه چندان خوب فصل گذشته را به فراموشی بسپارد.

نکته جالب در مورد این بازیکن تقابل او با سعید عزت اللهی و سردار آزمون است که سر و شکل ایرانی را به تقابل دو تیم ریشه دار فوتبال امارات می‌دهد. این بازی از ساعت 17:30 برگزار خواهد شد.

او که پالس مثبت برای بازگشت به تیم ملی را هم دریافت کرده، بعد از پاس گلی که هفته گذشته داد، انگیزه زیادی دارد تا بار دیگر با درخشش در لیگ امارات هوادارانش را خوشحال کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.