یونیفرم بچه‌های فیتنس در مسابقات جهانی کیش/ اين كاروان المپيك ايتاليا نيست! (عکس)

ورزش سه یکشنبه 01 مهر 1403 - 00:10
فیتنس با قوانین و شمایل خاص و شکیل خود به یکی از پرطرفدارترین رشته های این روزهای ایران تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، طراحی البسه کاروان های ایران در رقابت های بزرگ‌ بین المللی مثل المپیک و بازی های آسیایی همواره باعث مجادلات فراوان و کامنت های منفی درباره موضوعی شده است که باید مایه آبرو و درخشش جوانان برومند‌ ایرانی باشد، کاری که این بار کمیته فیتنس فدراسیون بدنسازی آن را با یک برنامه دراز مدت و وسواس در طراحی انجام داده است.

هنوز فراموش نکرده‌ایم که لباس کاروان المپیک ایران چگونه مورد نقد عموم و متخصصان مد و پوشاک قرار گرفت و در همان نگاه اول اين لباس طورى جلوه مى كرد که گویا تفکر خاص و متخصصی پشت این قضیه نبوده و یا وقت و توان کافی برای این موضوع وجود نداشته تا حدى كه كاروان المپیک ايران به كادر درمان معروف تشبیه شد و برخی ورزشکاران به خاطر همین حواشی عملکردشان در المپیک‌ پاریس به حاشیه رفت.

در سال های اخیر رشته ای نوپا توانسته پیوند جدیدی بین دنیای پوشاک و ورزش را پدید بیاورد؛ فیتنس. این رشته که اخیرا با حضور علیرضا حیدری قهرمان کشتی جهان و المپیک بار دیگر مورد توجه عموم قرار گرفته بود، به خوبی توانسته جای خود را بین جوان ها باز کرده و طرفداران پرشماری پیدا کند.  

2084503

تصویر بالا متعلق به تیم ملی فیتنس ایران قبل از شرکت در مسابقات قهرمانى جهان ٢٠٢٤ به ميزبانى جزيره كيش است که طراحی ست رسمى و ورزشى این تیم با توجه به اقلیم جزیره کیش، اینچنین زیبا و چشم نواز به نظر می آید.

کمیته نوپاى فیتنس با رياست امير زندى  که در چند سال اخیر با نوآوری و خلاقیت در زمینه برگزاری مسابقات و ساماندهی تیم های ملی خیلی از ورزشکاران رشته های دیگر‌ را هم به سوی خود جذب کرده، با استفاده از نیروهای جوان و متخصص در زیر مجموعه خود توانست در مدتی کوتاه این رشته را به یکی از پرمخاطب ترین رشته ها بین جوانان تبدیل کند و امروز این یونیفرم زیبا هم حاصل تفکر تیمی متخصص از کمیته فیتنس به حساب می آید که احتمالا در بین تیم های برتر جهان در کیش نیز حسابی سروصدا خواهد کرد.

کمیته فیتنس در روزهای آینده یک آزمون بزرگ در مسابقات جهانی پیش رو‌ خواهد داشت، رویدادی که برای اولین در تاریخ به میزبانی ایران و در جزیره کیش با حضور نزدیک به ۷۰ کشور جهان برگزار می شود.

این رشته با این سیر پیشرفت می تواند در سال های آینده هم خیلی از جوان هایی که در مسیر باشگاههای بدنسازی هستند را جذب کند و حتی طرفداران حوزه مد و پوشاک را به چالش بکشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.