توقف اینترمیامی: مهار مسی در یانکی استادیوم!

ورزش سه یکشنبه 01 مهر 1403 - 00:21
اینتر میامی و نیویورک سیتی در هفته سی ام رقابت های ام ال اس با تساوی ۱-۱ به کار خود پایان دادند.

به گزارش "ورزش سه"، در مهم ترین بازی هفته سی ام رقابت های لیگ ام ال اس آمریکا، مصاف تیم های نیویورک سیتی و اینتر میامی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. نتیجه ای که صدرنشینی یاران لیونل مسی در کنفرانس شرق ام ال اس را تثبیت کرد و نیویورک سیتی را در رتبه ششم نگه داشت.

نکته جالب توجه این دیدار حضور لیونل مسی که به تازگی از مصدومیت برگشته در ترکیب اصلی اینترمیامی بود. هرچند که او همانند لوئیز سوارز دیگر بازیکن مطرح اینترمیامی روز کم فروغی را پشت سر گذاشت و نتوانست در این دیدار برای تیمش گلزنی کند.

2084508

نیمه اول بازی بدون موقعیت خاصی روی دروازه های دو تیم با تنها چند شوت از راه دور بی ثمر توسط بازیکنان دو تیم به پایان رسید. یکی‌ از نکات عجیب این دیدار، پنج کارت زردی بود که در حد فاصل دقایق ۶۳ تا ۷۲ از جیب داور خارج شد که چهار کارت سهم بازیکنان میامی و یک کارت نیز توسط بازیکن نیویورک سیتی دریافت شد. درگیری مسی با بازیکنان نیویورک در دقیقه منجر به دریافت کارت زرد توسط هم تیمی مسی شد.

این بازی پربرخورد و سرد، سرانجام در دقیقه ۷۵ رنگ گل به خود دید. در این صحنه مسی پشت محوطه جریمه نیویورک سیتی با یک پاس در عمق عالی جوردی آلبا را راه انداخت و مدافع سابق بارسلونا نیز بدون معطلی توپ را به کامپانا در مقابل دروازه خالی نیویورک سیتی رساند تا گل اول بازی شکل بگیرد.

2084509

شاگردان تاتا مارتینو بعد از این گل عقب کشیدند و چشم به ضد حملات دوختند اما موفق به خلق موقعیت جدی برای دوبرابر کردن اختلاف نشدند تا اینکه در اخرین دقیقه بازی روی یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه اینتر میامی، ساندز گل مساوی میزبان را به ثمر رساند و بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.